miercuri, 18 aprilie 2012

Cred ca ma transform in pizda!

De la o vreme incoace ascult numa muzici dubioase, ma gandesc sa ma rad si sa ma tund si ma ma gandesc de multe ori ca atata bere strica. Cred ca urmeaza sa ma epilez pe piept si sa imi fac permanent (asta daca nu ma tund evident). Si ma gandeam sa imi tatuez un tribal ceva fix pe coloana deasupra bucilor dar am auzit ca doare tare si astept urmatoarea betie cu Long Island. Si m-am gandit ca hobbyu' meu preferat sunt calatoriile...si pictura. Si am inceput sa imi tai unghiile la 3 zile. Hmm...
Urmatorul concert la care ma gandesc sa merg e Anneke van Giersbergen si am inceput sa imi cumpar balsam de par.
Nu ma sperie foarte tare treaba asta ca daca e sa ma transform in femeie sunt precisa ca o sa fiu cea mai a dracu' femeie. Plus ca intodeauna mi am dorit sa ma trezesc in fiecare dimineata cu mana pe sani.


...da, la asta vreau sa merg...


5 comentarii:

Misu' spunea...

Mie imi place melodia :)))

zupergirl spunea...

:)) adevarul e ca intotdeauna am fost barbatul in relatie, numai ca de abia acum incepi sa vezi si tu asta :P
P.S. cred ca am o influenta proasta asupra ta ;))

Sperminator 2.0 spunea...

rezolvam asta, nu e panica! born to be wild!:)

alexandra spunea...

:)))

the bitch spunea...

n-ai curaaaaj! =))

 


ne-am prost © 2010.