miercuri, 9 mai 2012

E suflet in tastatura

E suflet in tastatura! Am incredere in tastatura mea de la munca mult mai mult decat in multi oameni pe care ii cunosc. Cu ea ma inteleg perfect. Ne petrecem noptile impreuna si ne tinem unul altuia de urat. Daca dam drumu si la muzica iese parangelie. Ma bazez pe ea ca nu ma lasa la greu niciodata si ma intelege orice as vrea sa ii spun. Se mai supara ea cateodata si e geloasa pe aia de acasa dar ii trece repede ca e o scumpa. Suntem impreuna de aproape 6 ani si avem o relatie serioasa. Ma gandesc din ce in ce mai des la urmatorul pas. As baga-o in ghiozdan si lua-o acasa sa faca cunostinta cu ficusul, cartile si tablourile. Asa am putea fi impreuna mereu dar imi e sa nu ne obisnuim prea mult unul cu altul si sa nu ne mai apreciem asa cum ar trebui sa o facem... Si in fond daca as face asta, cand mi s-ar mai face dor de ea?

2 comentarii:

deea spunea...

si eu am o relatzie speciala cu mouseul de la munca:P

Anonim spunea...

esti un ciudat sociopat:)) nu iti prea mai plac oamenii de o vreme incoace, asa e?

 


ne-am prost © 2010.