vineri, 25 mai 2012

Instigare

Romanii, ca natie de-a lungul istoriei, au prostul obicei de a incepe lucruri si a le lasa de izbeliste fix cand incep sa devina interesante. Razmerita din ianuarie nu face exceptie, s-a terminat exact ca bateriile din vibrator...fix cand incepusem sa cred ca poate avea o finalitate interesanta. Copil visator si idealist, ce vrei...?

Incepusem sa cred ca cineva din toata gloata aia decerebrata care venise sa dea foc la diverse si sa se bata cu jandarmii, de parca nu tot salarii de bugetari aveau si aia, sa aiba un moment de luciditate si sa se prinda ca nu e jmecherie sa dai foc la saormerii si magazine de telefoane sau sa faci gauri in bulevard in care tot tu sa iti rupi masina a doua zi si sa plece cu colindu' pe la inalti dregatori ai patriei. De rezolvat ceva oricum nu rezolvau ca ii impuscau astia ca la Counter da macar mai rasturnau o masina scumpa, mai spargeau un termopan dublu si demonstrau pentru a multa oara pe parcursul istoriei ca cu romanu' cu iq mediu si submediu nu te joci ca pune mana pe furca si ti-o spala intre coaste. Si istoria ar fi consemnat ca macar am dat "golul de onoare" in meciul cu proprii guvernanti, chiar daca scorul este unul umilitor...macar nu era "piele". E o chestiune de orgoliu.






Urmari pozitive?

1. S-a imbogatit folclorul urban. Clar au aparut dupa aia 2-3 siteuri unde iti imprimi tricou' cu mesaje funny inspirate din ce aveau protestatarii scris pe pancarte. De la "Chuck Norris, HELP" sau "Basescu Y U NO FUCK OFF?" pana la "Sa va ieie dracu'! " romanii au demonstrat din nou ca desi sunt inutili, galagiosi, fricosi si penibili toti s-au nascuti poeti.
Cea mai tare pancarta? ...

2. Putem spera la o recolta insemnata de floarea soarelui anul asta in fata la TNB. Pai la cate tone de seminte s-au spart...

3. O amintire amuzanta

Urmari negative?

Inafara de regretul ca nu a degenerat treaba...nici una.

Imi pare rau ca acum in piata mai e un  singur protestatar si ala sta acolo ca e boschetar si nu are casa. Ii mai da lumea cate un biscuite pentru ca mentine identitatea nationala. Asa ne mentinem noi identitatea neationala...cu Oero, biscuitul preferat al laptelui. Sper sa se faca o traditie asta si sa se mai organizeze si la iarna si poate iese mai cu simt de raspundere. Pacat...era chiar interesant


4 comentarii:

the bitch spunea...

lasa, mah ca nici cu ACTA n-a iesit vreo treaba mai de doamne-ajuta! asa-i romanu, deh...

anda spunea...

si eu speram la mai mult:(

Golan#2212 spunea...

E uşor să dai din taste din spatele monitorului. Umărul la treaba, decerebreata şi sub-medie cum zici că a fost, nu l-aţi pus. Plm, de ce n-aţi fost acolo, să ridicaţi nivelul gloatei furioase şi pusă pe rape and pilage? Oricum, tardiv.

Sperminator 2.0 spunea...

Umarul la treaba nu am spus niciodata ca intentionam sa il pun, cel putin nu in acest mod. Orasul inca mai este presarat cu troite ale oamenilor care "au pus umarul la treaba" acum ceva vreme...si pentru ce?. Tara asta imi pune in pericol suficient de multe lucruri la care eu tin si chiar nu cred ca mai este cazul sa o fac si eu cu mana mea. Din spatele tastaturii am scris doar ca mi as fi dorit sa iasa altfel. "Sa mori pentru tara, astea-s povesti, tre sa gasesti ceva pentru care merita sa traiesti"

 


ne-am prost © 2010.