joi, 3 mai 2012

Nu's sigur...

Nu's sigur...nu's sigur daca imi e lene sau imi e scarba, cert este ca sentimentul e foarte confuz. Defapt lene imi e sigur nu sunt sigur daca imi e si scarba...cred ca nitel, ca ma uit pe langa si ma vad cum se schimba si se pierd oameni pe care ii consideram aproape. Si n-aveam chef sa scriu ca imi era lene...da' am scris ca ma plictiseam mai tare decat imi era lene...ingrata situatie.

Toata ziua asta la munca m am uitat numai la filmari trase la multe FPSuri cu lucruri zobite si am ascultat muzica lu' Andy Rehfeldt (recomand cu toata caldura, face omu' o treaba geniala cu pozitivele si negativele si ies niste caterinici extreme). Nu eram sigur din ce categorie sa postez asa ca pun din ambele. Luati si voi de aici ca sa va dati seama cam cat de plictisit sunt...

Asta e preferata mea de la Rehfeldt:




Si iata si din ciclul lucruri facute praf si filmate cu camere jmechere in timp ce sunt facute praf:



A da...diseara ma duc la chefu' presei sa beau bere ieftina si sa cunosc tinerele sperante ale jurnalismului care o sa imi manance mie painea in 5-6 ani. Ne vedem p'acolo sa imi dati o bere daca e!

4 comentarii:

Alexa spunea...

asa muncesti tu? hahaha:)) dar intradevar Rehfeldt e tare rau!

ics spunea...

pai ne vedem diseara

CuClusClamp spunea...

Unde e dezmatu'?

erla spunea...

nu te-am vazut aseara:(

 


ne-am prost © 2010.