marți, 4 ianuarie 2011

Nimic important


Chiar nu aveam nimic important de zis dar vroiam sa mai zic ceva inainte sa isi bage Ne-am Prost pula in el de blog si sa ii puna fundite, dungulitze, bulinutze si alte pesti doar asa ca sa il faca mai...frumos...pula mea, bai...Ars Gratia Artis?
Te plictisesti grav nu? De cand pula mea nu ai mai iesit pe afara? (app s-a schimbat anu' intre timp...la tine posibil si anotimpu' si deceniu')...te plictisesti rau? incearca cu o carte buna, iti recomand eu cateva...sau pula mea...ia toate seriile Star Wars, Lord Of The Rings si Harry Potter si incearca sa te uiti la ele fara sa dormi si fara pauze intre ele...daca nu o sa mori in the process deja o sa vezi ca au trecut 3 zile si tu nici macar nu ti-ai dat seama, si dupa oricum dormi vreo 3 zile...inca o zi dupa asta iti ia sa iti revi dupa somn si iata...esti o saptamana mai tarziu deja;) Sau vezi cate sute de episoade de South Park poti sa vezi fara sa adormi...sau incearca sa mai desenezi sau sa scrii o poezie ca alea pe care le scriai tu odata erau bunicele...cine stie poate esti urmatorul Eminescu...si daca nimic din toate astea nu merge incearca cu o laba...plm astea trebie sa tina, intodeauna tine cand esti plictisit! Deci...ce pula mea treaba ai facut...acum pot sa inserez un link la titlul postului...super...si daca vreau sa ma uit la comentarii dau click pe plic si imi apare o fereastra 2X2 pixeli care nu merge maximizata in care tre sa dau o proba de ADN ca sa ma autentific ca admin...deci pula mea ce e cu asta frate...ca tot ai jucat wow /SLAP...baga-ti mintile in cap!!!

4 comentarii:

ne-am prost spunea...

mai da`te`n plm... am uitat... SLASH mai da`te`n plm

kid2920 spunea...

bah!! ce inseamna cand visezi serpi?! muuuulti! si mari, si mici, si.. peste tot!!! si nu ma luati cu Freud, ca stiu si eu ce-a zis!

ne-am prost spunea...

sa nu fie serpi de prohab :)))))))))))).... n`am putut sa ma abtin

p.s. cred ca ti`ai gasit cel mai prost loc din lume sa intrebi asta

kid2920 spunea...

nuu... este locul perfect unde sa intreb! :))
pui de Freud ce esti! nu's de-aia!

 


ne-am prost © 2010.