marți, 18 ianuarie 2011

Decaderea Regelui Lipitoare sau Povestire cu Haladini


...pentru amatorii genului...(parodie dupa World of Warcraft, Lord of the Rings, Narnia si alte alea)

In sala cea mare a castelui, pe tronul lui de gheatza, sprijinindu-se in sabia lui aia jmechera statea semetz Regele Lipitoare...parea framantat de ganduri negre. In fatza lui, se intindea palida si rece Masa Rotunda (Lancelot si compania nu erau prezenti ca ei ii jurasera deja slugarnicie vesnica lu' Arthur( care oricum inca nu se inventase pe vremea aia) asa ca in povestea asta nu apare decat Masa Rotunda). Sub masa...doua bagaboante...incercau sa ii alunge gandurile negre Regelui Lipitoare dar el nu schita nici un gest. O mie de ganduri ii treceau prin cap: "De ce pula mea l-am omorat eu pe tata?"..."Daca tot l-am omorat de ce pula mea nu am ramas in dita' palatu' pe care il avea si am venit sa terorizez lumea de pe insula asta unde nici pula nu se scoala de la cat de ger e?"..."De ce pula mea mi-au zis aia de la Blizzard fix Regele Lipitoare? ceva mai amenintator nu gaseau si ei?"..."Si mai ales, cine dracu' le-a invatzat pe astea doua sa suga pula ca zici ca sunt razatoarea Speed-Slicer de la Teleshopping?"
La portile castelului, armatele haladinilor conduse de Tirion Pendragon si de fratele acestuia Terenas Pendragon erau pe cale de a intra in oras. Sabiile rasunau ascutit in gerul diminetzii iar peretii se cutremurau cu fiecare lovitura a berbecelui. Ora cea mai neagra a Regelui se apropia...toata speranta era pierduta. In capul Regelui gandurile se amestecau asa cum se amesteca cheile cand vii mahmur acasa si incerci sa deschizi usa cat mai repede ca te pisi pe tine..."Bah e frigu' dracu'...iti dai seama ce doare daca ma spinteca astia pe geru' asta?...si astea doua nu sunt bune de nimic...SUGE FA! NU MAI SUFLA!!!...daca se cheama blowjob asta nu inseamna ca sa tre' sa ma umflii ca pe baloane...eehhhh fuck it...oricum era frig rau...daca e sa mor, mor si cu coaiele cat un grapefruit..." si cu un gest suav din inchietura le decapita pe cele doua frumoase fete urland ca un drogat pe metadona:" IN GAT FAAA...UITE POATE ACUM REUSITI CA NU VA MAI INCOMODEAZA CAPU'!!!"...Regele se ridica ca si cum nimic nu se intamplase stergandu-se de sange si inchizandu-si tacticos pantalonii de la armura si iesi pe balconul din sala mare. La vedere sutelor de mii de dusmani simtii cum inima lui neagra se face mica mica (si nu numai inima) si pompeaza (inima de data asta) cu putere mai, mai sa ii scuipe amigdalele pe gura...Pe o colina din departare Regele leu din Narnia, Aslan isi ascutzea ghearele , ca o pisica mare, pe cadavrul unui brav haladin cazut in lupta. In spatele lui aparu' Scufita Rosie care ii soptii la ureche...Draga Aslan...iar ai gresit povestea, in gatu' matii de pisica retardata supradimensionata!!! si il lua usor de labutza, il duse in Padurea Fermecata unde facura sex salbatic 7 zile si 7 nopti intr-un gangbang epic impreuna cu Frumoasa Adormita si dupa 14 luni (ca atat este perioada de gestatie la Scufita Rosie) se nascu Garfield - Pisica Roscata Vesnic Obosita (mostenise trasaturi de la toti cei trei paricipanti la orgie)...dar asta este o alta poveste pe care probabil nu o sa o istorisesc nicodata...deci sa revenim la Regele Lipitoare...
Coroana ii apasa fruntea inalta si pletele albe ce ii curgeau pe spate il sufocau...acum doar un singur gand il mai bantuia..."Sa moara mama, am belit toata pula!"...Cuprins de disperare intra inapoi in castel si incepu sa strige cu putere: "Comandante!....comandanteeeeee!!!!! laaa raporttt!!!!!!! Nici nu termina bine cuvantul si portile de la sala mare se deschisera si comandandul Leonidas pasi semetz inauntru!
"Comandante...cum stam?!?...mai avem vreo sansa?!?"..."Nu prea cred Multpreadiabolicule
...e 4-1 si e minutu' 84...si suntem si cu un om in minus"...."CE?!?!?!...ce pula mea face asta, se uita la meci...CUM STAM CU APARAREA CASTELULUI IDIOTULE!!!???!!"...."Aaaaa....pai pula mea, portile au cazut de vreo 5 minute...astia sunt pe scari....da oricum stam la 9, liftu' nu merge, au armurile grele, caii nu sunt obisnuiti sa urce pe scari...cred ca mai fac vreo 2-3 minute pana aici...da'...maria ta, daca ai mai avea 1000 de soldati...""Ce sa mai facem cu 1000 de soldati...ei sunt sute de mii...totul e pierdut!"...."pai cu 1000 ai tai, mai gasesc si eu 1000 pe jos, cu 1000 ai lu' Legolas, cu 1000 ai lu' Aragorn...suntem in grup....si avem 4000 de soldati sa ii consumam cum vrem noi!!!!...INCOMPETENTULE!!!!!"...si cu acelasi gest suav din inchietura il decapita si pe bravul Leonidas a carui capatana se rastogoli pe scari in timp ce tipa "Cat e scoruuuuu??"... iar corpul ii cazu intre cele doua fete dezbracate avand astfel parte de o moarte glorioasa demna de un brav soldat...
Totul era pierdut pentru Regele Lipitoare, toate visele de marire si de dominatie mondiala, toate partidele de sex cu virgine minore, toate betiile cu absint negru triplu maturat...toate uitate...toate...cuprinse de perspectiva mortii atat de apropiate. In timp ce cocheta cu ideea unei ultime partide de sex necrofil cu cadavrul uneia dintre cele doua decapitate in incapere intra calare pe un unicorn Tirion Pendragon urmat de Terenas Pendragon...cel din urma era calare pe Doneky din Shrek(ce vreti, e povestire cu buget redus la a carei scriere au pus umarul toate personajele fantastice)
Terenas: S-a terminat Rege Lipitoare!!! Domnia terorii s-a teminat...flacara raului a fost stinsa, aripa noptii a fost franta, umbra nedreptatii a fost alungata, gheara necurata a fost...
Tirion: Gata fratimiu'...cine pula mea crezi ca esti...Aragorn in fatza Portii Negre din Mordor...ce atata abureala...am plecat in expeditia asta de 4 ani, sunt treaz de 3 zile...am mancat numa' paine mucegaita si sobolan prajit...bag pula...vreau sa ma fut, vreau sa fac un dush si vreau sa dorm...hai ia-i capatzana si hai dreacu' sa mancam o pizza ca am vazut un Jerry's pe drum...
Terenas: Visez la momentul asta de 4 ani, lasa-ma sa ma bucur!!!
Tirion: Daca nu ii tai capu' odata ma dau jos, te bat si o fac eu dupa...
Doneky: Mai da ce pula mea de 1.4 m de magar viril...in povestea asta toata lumea decapiteaza pe toata lumea?...cacat...nimeni nu mai e original in ziua de azi...toate filmele, toate cacaturile de povesti scrise pe bloguri sunt fix la fel...
Si cu un gest la fel de suav ca cele de mai sus, futu o copita in moalele capului Regelui Lipitoare si ii crapa capatzana exact cum se crapa un ou cand il fierbi prea mult...
Tirion: Gata mah...veni.vidi, vici...hai la pizza!

4 comentarii:

kid2920 spunea...

hai sa comentez eu prima: ce e aia "amigdalite"?

kid2920 spunea...

ha! intre timp ai editat postarea!! ok, sa zicem.. mea culpa!

Sperminator 2.0 spunea...

am vazut greseala la 2 min dupa ce am postat...bine ca ai sarit tu repede cu gura:))

kid2920 spunea...

da, bineinteles!!! nu iert "agramaticalitati" de genul!!

 


ne-am prost © 2010.