duminică, 23 ianuarie 2011

Anuntz! (wishlist)

Departamentul de HR al holdingului Ne-Am-Prost va aduce la cunostinta urmatoarele:
A. Angajam:

1. Numele postului: n'are...ii putem spune CDAUGF (Componenta Decerebrata A Unei Gloate Furioase)
Posturi disponibilie: ~200.000
Profil angajat: IQ < 50, preferabil de provenineta din mediul rural, absolvent a maximum 4 clase, posesor de topor sau/si macheta, ceafa lata, chelie, inaltimea minima 1.85m, posesorii de tractor, vola, vidanja etc.(orice vehicul care poate fi modificat intr-o masina de asalt) au un avantaj.
Calitati necesare: spirit de echipa (de preferat instinct de turma), obedienta dusa la extrem, caracter vulcanic si violent, psihopatii cu acte au un avantaj.
Obiectul activitatii: revolutie, lovitura de stat, rascoala etc.
Salariu: 40%% din prada de razboi

2.Numele postului: General de Armata
Posturi disponibile: 1
Profil angajat: IQ > 130, absolvent de academie militara cu media peste 9.99
Experienta minima in teatrele de operatiuni: 30 de ani dintre care cel putin 10 ca general
Calitati necesare: bun strateg, bun coordonator, genialitatea nativa reprezinta un avantaj
Obiectul activitatii: coordonare de revolutie, lovitura de stat, rascoala etc.
Salariu: 50% din prada de razboi

3.Numele postului: Animatoare
Posturi disponibile: 3
Profil angajat: inaltime 1.55m-1.75m, bruneta/satena, dimensiunile target 100-60-95, ochii verzi/albastrii reprezinta un avantaj, parul cretz (pe scalp) reprezinta un avantaj, IQul nu are nici o relevanta, aspect fizic placut
Calitati necesare: Dezinhibata, creativa, cu simtul umorului, cu o imaginatie dezvoltata, cu o mobilitate buna (contorsionistele si gimnastele au un avantaj),
posesoarele de cizme cu toc de peste 10cm si a unei vaste colectii de lenjerie intima au un avantaj
Obiectul activitatii: Pentru recreerea mea in timpul revolutiei, loviturii de stat, rascoalei etc.
Salariu: 10% din prada de razboi+plata in natura

2 comentarii:

kid2920 spunea...

eu ma incadrez pentru postul 2!!! si mi-l doresc!! can i have it?!?! pliiiiiz!!!
pweety, pweety pliiiiiz!!!

Sperminator 2.0 spunea...

esti ceva mai batrana decat credeam eu...dar ok...fie merge...acum nu mai am nevoie decat de 200.000 de racheti din republica modlova:))

 


ne-am prost © 2010.