sâmbătă, 1 ianuarie 2011

La multi ani lume!!!!!

O ocazia maretului eveniment de a se fi terminat cele mai scarboase sarbatori de iarna din istorie (stiu, cam dubioasa exprimarea dar e tot ce pot sa fac la ora asta) nu pot decat sa va urez LA MULTI ANI!!!
Gata, s-au terminat....futemas pe ele...poate la anul o sa iasa cum trebuie dar nu mai am asteptari de la ele...le las sa ma surpinda cu dupa iar raman cu nasu' lipit de geam ca anu' asta. Dar pana atunci sa vina vara, sa vina After Christ/Devil Comes la Budapesta sa ii vad si eu, sa se faca cald si merg la mare, sa fie bere rece si fuste scurte pe strada!!!!
Deci...in asteptarea celor ce vor veni...

4 comentarii:

Fata cu smotoceala spunea...

De aici lipseste un buton de ¨like¨. Ca pe FB... :)

Sperminator 2.0 spunea...

Pai buton de like nu pot sa ii adaug...dar poti lasa un commentariu si sa imi zici ca iti place...sau da-mi un sms cu asta:P...te pupa fratele tau:)

kid2920 spunea...

la multi ani!!!!

ne-am prost spunea...

ca sa nu mai zica lumea ca sunt o jigodie sinistra am incercat sa fac chestia asta cu butonul de like, chiar si mai mult de atat, numai ca rahatul asta de template nu`mi da voie sa fac modificarile... Exista deci 2 variante, il lasam asa cum a fost si pana acum sau punem alt template... Miroase a sondaj

 


ne-am prost © 2010.