duminică, 23 ianuarie 2011

Autoportret literar in 13 puncte


EU sunt:
1. Generos pentru ca daca nu as fi fost asa parolam blogu' si citeam numai eu ce am scris!
2. Incredibil de destept pentru ca mi-am dat seama dupa primele 15 minute cum se termina The Tourist ala cu Angelina si cu Deep si pentru ca in clasa a 8-a m-am prins primu' cum sta treaba cu teorema celor trei perpendiculare!
3. Frumos precum Adonis pentru ca asa zicea mama cand eram mic!
4. Un centaur potent pentru ca fut probabil mai des si in mod sigur mai adanc ca tine!
5. Puternic dar in acelasi timp sensibil pentru ca pot sa iti fut o coada de lopata in muie cu ura fara sa iti ranesc sentimentele!
6. Mai rege al sexului decat Romeo Fantastic pentru ca mie nu imi ajunge noaptea si m-as muta la Pol ca sa am timp de o partida cu simt de raspundere!
7. Un barbat adevarat pentru ca pot sa imi deschid singur borcanul cu gogosari!
8. Un diplomat desavarsit pentru ca in timp ce ea se pierde in verdele ochilor mei si se gandeste la dragoste eterna eu pot sa ma uit la curu' ei obraznic si sa ma gandesc la o muie cu sughituri dar totusi sa ii compun si apoi sa ii recit o poezie de dragoste in timp ce fac asta!
9. Un scriitor desavarsit pentru ca acum esti deja pisat pe tine de ras!
10. Un crestin habotnic pentru ca sunt pletos si barbos ca Iisus!
11. Detinatorul unui urias bagaj lingvistic pentru ca 83.2% dintre voi deja ati cautat pe google ce inseamna habotnic!
12. Un om cu sangele mai rece decat azotul lichid (N2(l) ) pentru ca am fost singurul din sala care nu s-a speriat la The Blair Witch Project!
13. Modest pentru ca mai sus am insirat doar 0.00001% din calitatile mele!

6 comentarii:

wollastonit spunea...

...si palinca face minuni:)))

Sperminator 2.0 spunea...

intradevar...adevarat graiesti!

ne-am prost spunea...

era o cratima pe undeva pe acolo

Sperminator 2.0 spunea...

intodeauna este o cratima undeva pe acolo

kid2920 spunea...

i'm still around! guardin' u from the shadow!
modestu lu mama!!

Sperminator 2.0 spunea...

tx kid2920

 


ne-am prost © 2010.