luni, 3 ianuarie 2011

La vot, voi triliardele care populati Ne-am Prostu`

Asa... Dupa cum zice si titlul postarii, o sa va rog umil sa va dati cu parerea in sondajul din partea stanga. E destul de simplu, ma gandesc ca va descurcati. Scopul prezentului sondaj va va ajuta pe voi, miliardele de fani care citesc insetati aberatiile noastre. Blogul lu` peste va arata mai decent, si poate chiar ai zice ca e blog, nu un template facut in html de un copil retardat in 1997. Numai ca eu sunt foarte atasat de imaginea blogului, care sincer sa fiu nu se potriveste deloc cu ce se scrie p`aci. Asadar, daca vreti ca unchiu` Ne-am Prost sa`si miste gaozul si sa faca ceva util si frumos votati. Nu de alta, da` se plictiseste crunt, si s`ar putea sa scrie ceva urat in care sa ia la pula pe cineva, si nu e responsabil de directia in care va merge acea pula. Atat am avut sa va zic. Sanatate la pasarele.

2 comentarii:

Sperminator 2.0 spunea...

coaie...pune in pula mea mana si citeste o carte sau uite-te la un film...sau fa o laba...dar pula mea te-a gasit creativitatea fix acu' si fix pe blog?

kid2920 spunea...

lasa-l mah in pace! ca l-a gasit degeaba! nu vezi ca poporul e multumit de blog si doreste sa il lasati asa? :))

 


ne-am prost © 2010.