miercuri, 17 februarie 2010

Ce e de facut? Astept sugestii!


Salut! Sperminator iz back! Nu am mai scris nimic pentru ca nu am mai avut nimic de zis, nici acum nu sunt sigur ca am ceva de zis dar ma gandeam ca e cazu sa mai scriu ceva din pur avant muncitoresc. De cand nu am mai dat p'aci sau intamplat ceva lucuri...am mai picat odata licenta, am mai pus 2 kile pe burta si 150g de cearcane, mam apucat sa ma uit la House MD, am mai pierdut o armata din si aja prea putinii neuroni pe care ii aveam, am mai fumat vreo 6-7 boxuri de tigari, am mai pierdut vreo 50 de nopti si am vazut Avatar...de 2 ori:)) ( btw bai Depanatule pe tine te-ar prinde un avatar turcoaz nu verde;) ). Acum ma sperie un lucru, vine primavara(poate da Dumnezeu odata si odata...), vine primavara deci vine automat cu ea si celebra floscaiala psihico-fizica de primavara care ma sperie crancen. Si la starea de spirit din momentul de fatza o fleoscaiala mai avansata decat cea deja existenta...ar putea sa imi amenite serios functiile vitale. Deci ce e de facut? Timpul este scurt, trebuie sa ajungem la o decizie ce dracu facem? Daca in continuare va asteptati sa va expun vreo lista cu activitati tantrice si datatoare de adrenalina...va inselati! Cand intrebam ce e de facut, o faceam la propriu...CE PULA MEA E DE FACUT? La postu asta vreau commenturi cu activitati ...Trezitoare...si prin trezitoare nu inteleg (neaparat) datatoare de erectii de proportii epice! So'...spor la comentant! hai...stiu ca voi cititorii www.ne-am-prost.blogspot.com puteti sa rupeti media de 3 commenturi date per post:))!imi mai aprind o tigara, mai dau odata play la Leona Lewis - I see you (theme from Avatar) si dupa ma bag la un episod de House MD si pe la 23.00 plec la munca...sa va vad cu commenturile! Am incredere in voi!

Sanatate si virtute!

5 comentarii:

kid2920 spunea...

pfff... in mine ai incredere degeaba, ca nu pot sa te ajut.. la mine "fleoscaiala de primavara " tine tot timpul anului, dar imi place asa! :)

pt mine sport= bau bau ,dar... sa ma gandesc... nush.. ia-ti o pereche de role. meri la fotbal, baschet sau .. plm.. nush ce-ti place!

eu vreau sa vina primavara, si vreau sa treaca repede primavara si sa vina soarele si sa ma mut iar la Dunare si sa ma prajesc pe plaja la 40 grade Celsius si ... Enough dreamin!! te-am lasat!! serv usor, eu am de invatat, ca pana vine vara mai tre sa trec si prin sesiune :(

Ligia va pupa!

ne-am prost spunea...

ce`ar fi in primul rand sa te opresti din vociferat... si dupa cred ca vin de la sine...

bullshit spunea...

stai sa vina primavara si mai vedem... momentan e doar lene.

Anonim spunea...

uita-te la skins :)

Unknown spunea...

bea mult...restu vine de la sine...

 


ne-am prost © 2010.