marți, 2 februarie 2010

Interpretarea viselor

Beleam ochii de`abia mijiti de dimineta(a se citi 12) in monitor, si vad io asa, cum o tanti, tot ajunge la noi cautand explicatii pentru niste vise erotice(ma futeau in cur, in pizda, in masina etc.) Si m`am gandit, decat sa fac misto ieftin, ca un troglodit fara bun simt, mai bine sa dau o mana de ajutor... Deci, o sa incep inca un serial pe care probabil nu o sa`l continui vreodata... S`o ardem ezoteric deci...

1. Floare - inseamna ca o sa fii violat/a de doi puscariasi scapati de la Jilava, undeva intr-un peisaj rural. Partea proasta e ca s`ar putea sa`ti placa

2. Caine - o sa te imbogatesti rapid, dar nu o sa ai parte de bani si nu o sa te bucuri, pentru ca o sa descoperi dorgurile si masinile rapide, si o sa mori prematur incolacit pe un stalp de pe autostrada Trtansilvania. Daca animalul e alb, inseamna ca o sa ai sanse de trait, dar daca e negru, la doamne-domane cu tine.

3. Ingerasi - inseamna ca ti`ai futut sistemul nervos central cu cantitati semi-letale de alcool. Sfatul meu, DEZINTOXICARE

4. Calendar - vesti proaste. Boule, foloseste prezervativul de acum inainte

5. Cruce - o sa ramai ipotent/frigida

6. Diavol - habar n`am, dar sigur ai facut tu ceva necurat

7. Dantela - inseamna ca esti atat de urat/a ca fuge si acneea de tine

8. Un copac in flacari, cu pitici care danseaza in jurul lui - inseamna ca tre s`o lasi mai moale cu iarba

9. Sex - ridica`te, du`te`n baie, da`ti o laba, culca`te

10. Ca te pisi pe tine - ghici ce, daca nu te trezesti si te duci la buda, chiar o sa se intample.

Si pentru ca nu pot sa ma abtin, o sa fiu totusi nesimtit, si va las pe voi sa va delectati cu mizeria asta
P.S. nu cred in mizeriile aste mistice, pentru ca nu au nici cea mai mica legatura cu realitatea. Visele sunt doar niste ramansite de evenimente reproduse in subconstient. Deci, daca visati ca nu stiu ce voce va zice sa va omorati pisica si toate rudele de gradul intai pentru a salva lumea asa cum o stim noi, treziti`va, dati un cap de perete si culcati`va la loc. Nu de alta, da sunt pline spitalele de nebuni de Isusi, si alti mantuitori.

3 comentarii:

kid2920 spunea...

omfg!! m-a impins curiozitatea si am intrat pe forumul ala. =)) e incredibil! nu-mi vine sa cred ce imaginatie bolnava au unii.
eu am parerea mea despre vise si chestii de-astea dar nu mi-o expun aici ca n-are sens :P

Sa visezi frumos!! =))

ne-am prost spunea...

crezi c`o sa facem caterinca de tine?

kid2920 spunea...

ah, nu... numai ca e fara cap si fara coada si e mult de zis si.. whatever...
oricum nu cred in vise, adica nu cred in teoria aia cum ca visele ar avea vreun "sens ascuns si prevad viitorul si trecutul si ne ajuta sa intelegem mai bine prezentul" si etc, etc...

am citit undeva ca defapt dormim ca sa visam, ca avem nevoie de vise si plm... ca defapt daca nu dormi nu-stiu-cate ore nu mori din cauza extenuarii, ci din cauza faptului ca nu si-a luat creieru "doza de vise"... plm.. am cartea pe-acasa, daca te intereseaza subiectul :)
ca o concluzie (sau nu) la ceea ce am zis: mie imi place cand imi aduc aminte ce visez :)

 


ne-am prost © 2010.