joi, 4 februarie 2010

Să fie scurt!

Ăstora care tastaţi cu câte trei degete odată:

Un prieten de-al meu era sa se despartă de femeia lui în urma unei coversaţii pe messenger. Atenţie:

"- Ce faci pui?
- Bine, am venit de la sală, tu?
- Uite, mi-am cumpărat o bluză super tare!
- Misto...
- Şi mi-am luat şi nişte pantofi de la Zara:X
- Misto...
- De-abia aştept să vezi şi rujul...
- Muisto...
- Ce mă??!?!!
- A căcat... Am vrut să scriu misto, dar mi-a alunecat degetul...
- CUM DRACU SĂ-ŢI ALUNECE DEGETUL?!!! PE CINE FACI TU MUISTĂ?
- Deci, îmi cer scuze...serios...mi-a alunecat degetul...uită-te pe tastatură...
- MIE NU-MI ALUNECĂ DEGETELE...
- Muie da...

Muista has signed out.
"

3 comentarii:

neinteresant spunea...

Pai mai bine sa se desparta daca e asa crispata fatuca!
Si totusi tare bine se leaga replicile. Lui ii aluneca degetele dupa ce ea ii zice de ruj. Oare e "tru" povestirea?

Aaron Pumnul spunea...

mot a mot a mot a mot nu e...faza e că am râs vreo 3-4 beri pe treaba asta cu individul.

kid2920 spunea...

=)) hai ca e super tare!!!
e putin tras de par dar stiu cum e, ca si eu scriu numai tampenii cand ma grabesc :))

Sanatate!!!

 


ne-am prost © 2010.