duminică, 14 februarie 2010

Să fie snobie! (snobism adică...)

E un motiv pentru care eu nu sunt putred de bogat. Şi unul bun! Aş fi fost de o nesimţire uriaşă. Un nenorocit, o scursură, o eczemă a societăţii în care trăim.
Hai să vă oripilez.

Dacă eram cel mai bogat om din lume, reinventam sclavia! Îmi luam din fiecare rasă câte un sclav, pentru că...pula mea, nu sunt rasist.

Dacă eram cel mai bogat om din lume, mă jucam cu sclavii mei vopsiţi în alb şi negru pe o tablă uriaşă plutitoare pe o piscină olimpică, în care aruncam 25 de rechini-ciocan. Piesa, adică sclavul scos din joc, sărea de bunăvoie.

Dacă eram cel mai bogat om din lume, vânam în grădina zoologică cu harbaleta şi cu grenade defensive.

Dacă eram cel mai bogat om din lume, aveam la cină numai specialităţi din animale pe cale de dispariţie.

Dacă eram cel mai bogat om din lume, inventam maşina timpului, mă duceam până la Napoleon şi i-aş fi dat capace în cap cum îi dădea Benny Hill moşului pitic şi chelios.

Dacă eram cel mai bogat om din lume, îmi făceam un avatar verde!

Dacă eram cel mai bogat om din lume, îmi cumpăram luna şi desenam pe ea un smiley face.

Dacă eram cel mai bogat om din lume, l-aş fi plătit pe Chuck Norris să se bată singur, să văd cine câştigă. Dup-aia îl dădeam la rechini.

Dacă eram cel mai bogat om din lume, ne-am-prost.blogspot.ro era manual de clasa a III-a.

Dacă eram cel mai bogat om din lume, îmi cumpăram toate maşinile din lume şi îmi făceam singur ambuteiaje. Păi ce plm?

Dacă eram cel mai bogat om din lume, îmi înveleam sandvişurile în pânză de Picasso. Cu muştar.

Dacă eram cel mai bogat om din lume, scoteam iarna în afara legii.

Dacă eram cel mai bogat om din lume, la postul ăsta, Obama ar fi comentat aşa: „Genial! Muie America!”

Dacă eram cel mai bogat om din lume, îmi făceam haremul de la Victoria's Secret. Şi mai dădeam un trilion de cocari şi îi aflam şi secretul, dă-o-n morţii ei de ştoarfă.

Dar nu sunt cel mai bogat om din lume...
Din fericire pentru voi.

5 comentarii:

kid2920 spunea...

pfiu!!! imi luasi o piatra de pe inima!! bine ca nu esti cel mai bogat om din lume! =))

Next Please spunea...

mi-a placut!:))faza cu picasso e bestiala. vinde careva vreun univers paralel? licitez

ne-am prost spunea...

coaie, daca in procesul de crestere capatanile noastre au luat`o razna la un moment dat, de ce pula mea sa chinuim si copii de generala... de`aia nu esti bogat, ca doamne-doamne stie ce`ti poate capatana... p.s. vezi ca incepe postu` beli`mi`ai

vand eu universul pe care il creez de fiecare data cand ma bubui rau... e cam haotic, da merge...

l.john.a spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
l.john.a spunea...

:)) dragut, lista putea fi mult mai ampla... a mea rivalizeaza cu biblia... veve si numai tu ai luat-o razna, nu ne baga si pe noi in aceiasi oala cu tine!

In plm nu mai stiu sa scriu....!

 


ne-am prost © 2010.