duminică, 3 aprilie 2011

Titlu Aniversar

La Multi Ani www.ne-am-prost.blogspot.com!!!
Sa faca sampania poc!!! Am implinit 300 de posturi...hai ca e ceva;) Chiar daca 75% din ele sunt filmuletze cretinoide de pe youtube sau muzici de luat venele in lung cu lama ruginita...totusi sunt 300. Ce pot spune in fatza celor 300 decat...THIS IS SPARTA!!!:)) (trebuia sa fac gluma asta, chiar trebuia). Sa ne vedem sanatosi si lafel de virili si la postul cu numarul 30.000. Petrecerea, masa, orgia si dansul...vreodata sapatamana viitoare!
PS: In cinstea celor 3 mareti blogger (aka noi) maestrii papusari de la CreativeMonkeyz au facut un episod special de RObotzi pe care vroiaiu sa il denumeasca Ne-am-prost.blogspot.com dar nu intra la title description asa ca i-au zis 3.14 ZDA! (nu e panica, si mie mi-a luat vreo 15 secunde sa ma prind)

Niciun comentariu:

 


ne-am prost © 2010.