vineri, 29 aprilie 2011

Daca eram un nebun megaloman...


...imi aprindeam tigarile doar cu bacnote de 500 de euro pe care le aprindeam de la un foc de tabara facut din tablourile din Louvre.
...foloseam doar prezervative din intestine de animale pe cale de disparitie.
...imi faceam clatitele doar cu dulceata de orhidee negre.
...cumparam Apple doar ca sa ii schimb logoul din mar muscat intr-o poza cu Bill Gates care face sex anal cu nevasta lu' Steve Jobs.
...cumparam cartieru' Harlem din New York si faceam in el numa' plantatii de bumbac si in centru faceam sediul Ku Klux Klan si magazine de palarii tuguiate albe si de cruci in flacari.
...il puneam pe Steven Spielberg sa imi cloneze dinozauri si faceam un safari.
...imi faceam abator de maidanezi si o faceam director pe Brigitte Bardot.
...ii coseam ploapele de frunte lu' Dolph Lundgren si il obligam sa se uite la priopriile filme.
...il sechestram pe Bob Sapp 20 de ani si ii dadeam sa manance numai varza de bruxelles.
...mutam toti tiganii inapoi in India si dupa luam toti indienii si ii mutam in Oceania.
...luam toti negrii si le taiam din picoare ca sa se poata lauda toti ca au pula pana la pamant.
...ridicam Titanicu' din ocean si il reconditionam doar ca sa il aduc la Costinesti si sa il scufund in partea dreapta a statiunii ca sa creeze simetrie cu epava L'ozana.
...imi dresam jaguarul sa aporteze pui de panda albinos.
...cumparam piramida lu' Khufu si o inchiriam pentru petreceri de Halloween.
...transformam banca de sperma in laptarie si Institutul Mina Minovici in carmangerie exotica.

...noroc ca nu sunt un nebun megaloman...

3 comentarii:

Silverleaf spunea...

Si de Tia nimic? Dar vai... parca sunt un pic dezamagit....

Sperminator 2.0 spunea...

Ei ii fac un post separat:P...dar mai incolo pt ca azi(daca nu ma ia somnul) o sa fac o clasificare a femeior:P

exComentatorul Nr.1 aka kid2920 spunea...

what a relief!

 


ne-am prost © 2010.