duminică, 3 aprilie 2011

Sunt Paladin!


Sunt paladin si sunt mandru de asta! Toata viata mea (7 ani) numa' paladin am fost. De cand am apasat eu prima data pe "create character" si m-am uitat mindless p'acolo ca sa vad ce vreau sa ma fac am vazut un gigel cu o moaca plictisita de parca tocmai se uitase la Seinfeld si cu un ciocan mare de lemn...am zis asta e...a fost dragoste la prima vedere. Adica cat de smecher sa fii sa ai titulatura de Malice of The Horde, sa alergi hordacii prin cortu' ala urat al lor de-i zice Ogrimar, sa ii bati de se caca pe ei, intre timp sa mai dai se heal unor prieteni si toate astea cu un ciocan de lemn. Iti dai seama daca aveam un Flak 44? Ideea e ca soarta lumii e in mainile mele si sunt o forta a naturii...cu alte cuvinte sunt IMBA. Daca vreau pot sa crap o capatzana de la distanta numai prin contractiile feselor sau daca am chef de ceva old school vin si imi sprijin ciocanu' de lobul temporal prin priramida nazala. Daca nu aveam atat intellect nu puteam sa ma exprim cum tocmai am facut-o...si nici nu puteam sa castez Holy Light la 2.2 secunde cam de cate ori vrea pula mea fara sa ajung OOM (pt toti noobi OOM inseamna Out Of Mana). Si mai pot si sa te las sa crapi langa mine si sa nu iti dau heal daca m-ai suparat vreodata. Si pe langa totate cele de mai sus ma misc si repede de nu ma prinzi nici cu Aspect of the Cheetah. Asa ca...daca esti hordac si joci cu mine pe server poti sa iti stergi contu'...si chiar daca il stergi tot te prind si te bat si dupa ce te-am batut te iau si te bat cu pula pe frunte...doar asa sa iti arat ca pot. Mai ales daca esti tauren. Si mai ales daca esti tauren hunter. Cum pula mea poti sa fi o vaca hipioata care merge pe doua picioare, sa ai 2 tone jumate si sa pretinzi ca esti agil ca o caprioara si sa tragi cu arcu' cand astia de la Blizzard au trebuit sa modifice toate usile din joc ca sa ai si tu loc pe ele si sa nu te plmibi decat in spatii deschise ca o vaca ce esti...Mars inapoi la ferma! In ultimul timp mult hordaci (in special taureni) au descoperit ca sunt pilaf la PVP si se cam lasa de joc. Multi incearca au intrat in lumea Showbizului si incearca sa faca un ban cinstit...dar daca ma intrebati pe mine tot la ferma isi au locul. Ca sa imi si argumentez afirmatia o sa atasez un filmuletz care ilustreaza penibilul hordacilor:



Unii dintre ei mai fac niste chestii dragutze doar pentru ca angajaza editori de imagine si sunet din Alianta...deci nu va lasati prostiti...asta e chiar reusit...am ras o vreme:



For The Alliance!

2 comentarii:

zupergirl spunea...

esti un mini-paladin :)))

Sperminator 2.0 spunea...

nu exista asa ceva...sunt cel-mai-cel-cu-uriase-coaie-jumate-de-om-calare-pe-jumate-de-pula-mea-ca-nu-mai-stiu-cum-il-chema-dar-oricum-era-tare-rau-in-o-poveste-paladin!

 


ne-am prost © 2010.