joi, 23 iulie 2009

Revista presei

Tabloidele autohtone sunt o interminabila sursa de informatii care iti provoaca crampe de atat ras. Prostia sau tampenia "jurnalistilor' ia dintre cele mai diverse si amuznte forme. Nu ai cum sa ignori tsunami`urile de prostie cotidiana:

De exemplu, intr-unul dintre ele, azi la rubrica dezvaluiri se exista un articol numit "Ingropat de viu sub casa". OK. Cat de sadic sa fii sa pui un asemenea articol la rubrica aia? Dezvaluit va fi nenea in momentul in care se va ridica zidul de pe el, si am eu un vag sentiment ca nu va fi o priveliste tocmai placuta. Tare as vrea sa`l cunosc pe dobitocul care a avut inspiratia asta morbida, si s`ai fut o flegma in frunte, si sa`l bat pe frunte ca pe un caine retardat. Cum bai pula sa ai un simt al umorului atat de negru sa faci gluma asta?

Intr`un altul, o tanti sfatoasa le spune muierilor cum sa scape de vergeturi. Pe langa cremele de care manca ea cacat acolo, sau nu stiu ce laser, eu m`am mai gandit la inca un sfat, destul de util zic eu, prin care poti scapa de ele : NU MAI BAGA ATAT IN TINE VACA PROASTA!!! Cred ca doctorii au descoperit ca lipsa nu stiu carei vitamine sau enzime duce la aparitia acestor insestetice chestiuni, dar eu sunt de parere ca TONELE DE MANCARE PE CARE LE BASCULEZI LA GHIOZDAN SUNT MOTIVUL BEHEMOTH DECEREBAT CE ESTI!!!

Urmeaza inevitabil rubrica "cititorii intreaba, redactia raspunde". Si cine este mai in masura sa raspunda decat, unica si inegalabila (pe bune inegalabila) in adancime, Alina Plugaru. Un idiot se plange ca prietena lui traieste cu impresia ca o minte, dupa ce in prealabil l`a prin cu mata`n sac. Sfatul de "sexexpert" este sa o faca sa se simta mai bine, sa o duca la o cina romantica, adica sa o pupe in cur in speranta, ca il va crede si ierta. Eu am un alt sfat. Daca esti atat de prost incat te`ai lasat prins, inseamna ca nu meriti sa traiesti. Iti doresc funie sapun si fir intins. Asta le rezolva pe toate. Oricum meriti sa mori, pentru ca nu inteleg de ce i`ai cere sfaturi in dragoste unei femei care suge pula ca meserie.

Alta mizeria autohtona, ne spune prin cuvintele unei cretine(presupun ca e o ea, pentru ca un barbat n`ar scrie in veci asa ceva) care sunt cele 7 semne prin care iti dai seama ca un barbat e in indragostit de tine. Din putina mea experienta o sa incerc sa le traduc

1. Te priveste in ochi cel putin 8 secunde - ea zice ca asta e rezultatul unor studii prin care e demonstrat ca asta e durata de timp de care are nevoie un barbat de a se indragosti. Eu zic ca se uita ca sa`si dea seama daca are rost sa`si iroseasca banii pe curul ei. Daca prin ochi vede ceafa, cu siguranta va primi o portie calda de pizda

2. Se imbraca mereu cu tricoul pe care l`ai admirat candva - ea zice ca face asta pentru a`i demonstra ca parerea ei conteaza. Eu zic pentru ca o face din 2 motive. Ori are mai multe la fel, pentru ca pe noi ne cam doare`n pula daca avem acelasi tricou in serie, fie pentru ca ala era singurul curat, fiindu`i lene sa spele cosul de rufe, care incepe sa se solidifice. Ai fost atat de aproape draga mea.

3. Te ajuta de cate ori il soliciti - ea zice ca vrea doar sa fie de folos. Eu sunt partial de acord. Exista si aici 2 variante. Ori e virgin si nu a vazut in viata lui o pizda, si prima care a aratat interes fata de persoana lui e aleasa, ori se asteapta la o recompensa( eu tind sa cred ca asta e varianta), in sensul "fa daca tot am venit pana aici, macar de`o muie poate ma lipesc". Dar perseverezi draga mea, esti tot mai aproape de adevar.

4. Isi umezeste buzele - ea zice ca vrea sa te sarute. Eu zic ca depinde cu ce si le umezeste, bere, vin, votca, sau alte alea. In functie de cat de mult isi umezeste buzele, o sa ai parte ori de borala pe haine, ori de carat un animal beat, ori de explicat vecinilor cum a ajuns un barbat cu nadragii in vine sa doarma pe presul de la usa ta. Atat de aproape si totusi atat de departe.

5. Isi atinge fata cu palmele - ea zice ca asta e pentru ca vrea sa`l atingi. Aici nu stiu ce sa zic, decat ca numai un poponar s`ar putea mangaia pe fata. Un barbat adevarat se atinge pe fata ori cand se scobeste in nas, ori se sterge la gura cu maneca. Deci in seara asta e randul castravetelui din frigider pepusa.

6. Cand sunteti intr`un grup iti cauta privirea - ea zice pentru ca ii place de compania ta. Eu zic ca e un barbat norocos. Cel putin in seara aia. Daca a cunoscut`o la un grup, inseamna ca fata e dezinhibata, si unul din motivele pentru care cauta privirea, e acela ca de fapt cauta o tinta pentru a se slobozi. Nici pe departe de data asta.

7. Va incerca sa te atinga - pai normal ca vrea sa te atinga, ca din priviri nu poate a fute. Depinde de punctul 4 daca seara romantica se va termina cu un viol sau nu.

In concluzie, proasta care a scris articolul ori se drogheaza intensiv cu psihotrope puternice, ori e atat de proasta incat crede ce a scris. In ambele cazuri merica un pumn in moalele capului. Nu mai vinde proasta dracului sfaturi de cacat limpediuzelor imbecile, ca e plina tara de prosti, si nu mai pot sa ma duc ca omul sa`mi umezesc buzele cu un deca de bere, si sa`mi ating fata cu maneca, ca o sa vina vre`una care ti`a citit articolul la mine si ma palmuieste ca ma dau la ea.

Tre sa ma opresc aici, nu de alta dar au inceput sa`mi sangereze ochii de la atatea tampenii citite. Voi mai reveni pe subiect. Cred

2 comentarii:

kid2920 spunea...

de data asta iar sunt carcotasa!!! esti rau la faza cu vergeturile. nu se fac de la mancare. poate le confunzi cu celulita. vergeturile se fac de la schimbarile bruste de greutate. adik... si daca slabesti poti face vergeturi. deci nu prea ai nimerit-o de data asta. in fine...

ne-am prost spunea...

de ce ai avea motive sa slabesti?... zic eu ca de la 40 50 de kile tre sa fii bulimica sa vrei sa slabesti...

 


ne-am prost © 2010.