luni, 13 iulie 2009

Lipsa totala de inspiratie...

... de aia nici nu s`a mai obosit careva sa scrie pe mizeria asta... lasand asta deoparte, am zis ca cei trei cititori care se obosesc sa intre pe chestia asta merita sa mai citeasca ceva, la fel de idiot si lipsit de logica... dar cum spune si maretul titulu, la mine in cap cel putin bate vantu, asa ca am apelat iarasi la Gogu, sa mai aflu ce cauta populatia pe net si ajunge acili sa... Sper sa va placa, eu m`am stricat de ras...

tripulus, asta a devenit o obsesie a internautilor

puli in gat, o sa caut, nu de alta da mai mult de una n`am vazut pe nicaieri

bobbio, m`ai pierdut amice

cu pula in gat, e bine sa taci, sau nu te`a invatat maica`ta ca nu e frumos sa vorbesti cu gura plina?

dan armeanca si muzica veche anilor 90
, n`am nici cea mai vaga idee cum ai ajuns aici cautand asta

femei doresc muie, nu toate

futai de buci
, ar fi interesant de vazut

futai pe camp,e ceva de genul nu duceti curvele in natura ca distrug fauna si flora

muie la greu incearca sa asculti mafia, ca doar la ei cuvintele sunt doar conjunctii intre injuraturi

muie tite cur , va urma...

muie,tate,cur, nu v`am zis ma ca va urma... i`a dat ma`sa peste degete ca a scris gresit, si individu a revenit

numai futai , autobiografia alinei plugaru

poze cu pozitii de futai. n`ar fi mai interesant sa le descoperi singur?

triplu futai , asta e fumata amice

webcam pula, monitor pula, televizor pula, telefon pula, bani de intretinere pula, asta se intampla cand lasi colorati in casa

www.glume bastarzi.com, lasa`ne un id ceva, si o sa te saturi de ele

Cam atat deocamdata, poate cu alta ocazie o sa incerc sa incheg un textulet aberant despre ceva, sau pula mea... Pana atunci sanatate la pasarele

8 comentarii:

kid2920 spunea...

mda... interesting... :|

ne-am prost spunea...

mi se pare mie sau esti cam carcotas/a?

kid2920 spunea...

nu-s carcotasa. nu pe tine te criticam, ci nivelul ridicat de cultura al celor care folosesc google cam la fel de des cum folosesc eu kent8...

sau... poate ca sunt si carcotasa ... nush... nu m-am gandit niciodata la asta... dar in cazul asta... nu cred.
sau te referi la faptul k va comentez mereu posturile?

ok, o sa ma limitez doar la a citi. e bine?

have a nice evening!

ne-am prost spunea...

am zis eu ca ma critici pe mine... ai luat problema in stil muieresc... doamne ce concluzii ai tras din 8 cuvinte pe care le`am scris... am zic ca esti carcotasa datorita sarcasmului din comentariu... dude u need to chill

ne-am prost spunea...

daca ma deranjau comentariile, asta in alta ordine de idei, nu le permiteam... so chilllllllll

kid2920 spunea...

I'm chill... si sunt sarcastica de obicei... asta-i concluzie elaborata? :)) imi pare rau ca nu ma cunosti :))


in alta ordine de idei, mi-ai fost descris ca un tip "ciufut". deci: u need to chill =))=))

ne-am prost spunea...

futu`l in gat pe strumf :P

kid2920 spunea...

te-a dat de gol, ce sa mai!!! =))=))=))

 


ne-am prost © 2010.