joi, 16 iulie 2009

Etnogeneza poporului roman - partea 1

104 d.Hr. Dacia.

Undeva in camerele palatului regal de la Sarmisegetuza Regie, Decebal, marele rege dac, zace mort de beat in jiltul sau. La portile castelului potera mare. Traian vine spumegand urland si intreband unde e bastardul ala de rege. Curtenilor le este frica sa`i raspunda, dar intr`un final unul dintre il indruma pe roman spre camera regala. Traian intra si de abia stapanindu`si lacrimile se duce catre Decebal.

- Pai bine mai nenorocitule, ai promis ca o sa ma suni! Doua saptamani am asteptat telefonul tau, si nimic. A trebuit sa vin pana aici sa stam de vorba?

Decebal cu privirea pierduta, raspunde sec

- Barza, varza, viezure, manz!
- Daca tu ai impresia ca o sa te aspept o vesnicie te inseli. Eu am investit sentimente in aceasta relatie, iar tu ii dai cu piciorul. Mi`ai spus ca ma iubesti, sau asta a fost numai sa ajungi in patul meu?

Regele se ridica cu greu din jilt, si clatinandu`se, se indreapta catre Traian, care deja plangea in hohote.

- Piersicuta mea, hac, sti bine ca te iubesc mult. Doar ca am fost prins de alte treburi. A trebuit sa ma cert cu preotii saptamana asta, ca a iesit scandal mare cu ultima impartasanie. Deceneu a cam baut din vinul de impartasanie, s`a matolit si n`a ajuns la lume. Sti ca avem probleme cu asta de la tatuca Burebista incoace. Nu mai plange pepusa, sti ca esti lumina ochilor mei. Hai da`mi o gurita.

- Nu vreau sa te mai vad barbarule. Consilierii mei mi`au zis ca te`ai combinat cu mine doar ca sa nu te cotropesc.

- Raza mea de soare, hac, stii ca nu e asa. Eu te iubesc sincer. Tu ma mai iubesti?

- Da,raspunde incet Traian.

- Hai vino la tata

- Inainte de a face ceva, vreau sa te rog sa iti iei inapoi oamenii de la Roma. Stiu ca a fost ideea mea sa facem schimb de experienta, dar oamenii pe care mi i`ai trimis s`au apucat de furat si violat. Numai saptamana trecuta, varul tau Mailatus, a violat doua batrane si pisica lor. Iar altul mort de beat a rupt mainile statuii lui Venus, pentru ca nu a vrut sa stea capra sa o futa. De aia zice toata Europa ca sunteti un neam de barbari, un neam prost.

Dar regele zacea de 10 minute pe podea, in propriile voma si urina. Traian il inveli cu pelerina sa de catifea rosie, si adormi in bratele puternicului barbar.

Asa a aparut maretul neam al românilor, singurul neam de poponari documentat istoric. Restul se trage din Adam si Eva. Noi din Decebal si Traian. De aia suntem un neam de cacaciosi...

Va urma( de data asta pe bune va urma)

2 comentarii:

kid2920 spunea...

=)) hai k atata imaginatie n-am mai vazut de mult!!! =)) esti tare!!!

ne-am prost spunea...

se intampla rar, deci enjoy...

 


ne-am prost © 2010.