vineri, 24 iulie 2009

Orasul celor 7 coline menajere...part I


In urma unor indelungi deliberari am ajuns la mareatza concluzie: traim intr-un oras imbecil populat de retardati (da stiu ca stau tot in Bucuresti si imi asum acest lucru). Ce m-a facut sa ajung la aceasta concluzie? Pai sa ma apuc sa dau cateva exemple...Londra are ca monument definitoriu Big Benul, Parisul are Turnul Eiffel, Moscova are Kremlinul, Atena are Colina Acropolis, Bucurestiul are, dupa cum zicea si iubitul nostru presedinte, ca monument reprezentativ Monumentul Eroilor Revolutiei, sau ca sa se prinda toata lumea la ce ma refer Cartoful Tras in Teapa. Pe langa faptu ca e o opera de arta pe care noi si restu pulimii nu o intelegem (e fix un cacat hidos care a mai costat si 1.565.750 euro fara TVA) mai eclipseaza si mult mai frumoasa statuie ecvestra a lui Carol I...ca ce pula lui mult prea scumpa de cartof hidos...merita. Sau in care alt oras centrul istoric nu numai ca sta sa cada, are iz de cacat, culori de cavou, amintiri urice pe pereti si maldare de gunoaie dar mai este si unul dintre cele mai rau famate cariere, plin de carduri de colorati unde daca intrii noaptea risti sa iesi cu buzunar la gat, si unde paznicu' umfla...adica supraponderal de la BCR baga noaptea scaunu' in usa si se da 3 metri mai in spate poate poate nu mai vin indigenii sa ii ceara tigari si sa il umple de flegme daca nu le da. Si...altceva...suntem singuru' oras cu aproape 1.500.000 de masini si putin peste...450.000 de locuri de parcare. Ai parcat aiurea...ti-am luat masina fraiere. Si nici asta nu ar fi un asa mare pacat...ca deh, strange municipalitatea banuti, face orasu' gigea si consolidam si noi centru istoric si evacuam coloratii din el si nu isi mai toceste si bietu' gras scaunu si nu isi mai prapadeste tigarile, rezolvam cu haitele de caini...gropile...plm...d'astea...dar stupoare...municipalitatea ( ca institutie vorbim acum nu ca si individualitati) castiga fix pula in gat de la posesorii autoturismelor ridicate caci banii sunt luati integral de firmele care ridica masinile primaria declarand ca nu vrea altceva decat cele aproximativ 3000-3500 de felatii zilnice. Promit ca insiruirea de cretinatatii o sa continuie in cel mai scurt timp dar tocmai a intrat niste porum fiert pe usa...si nu pot sa ma abtin...so pana maine...sanatate la pasarele vorba lu' neam prost!

PS: Vioreleeee!!!!! mai urca si tu in pula mea cate o aberatie pe blog ca devine monoton numai cu asta!!!!

2 comentarii:

ne-am prost spunea...

manca`mi`ai sexu`... eu sunt monoton?

Sperminator 2.0 spunea...

niciodata pasarica mea suava...dar trebue sa il facem si pe colegu' nostru sa se simta special si dorit in randurile noatre..poate asta il motiveaza....si cum iti ziceam si pe mess...intodeauna e mai bine in 3 decat in 2;)

 


ne-am prost © 2010.