joi, 20 octombrie 2011

Confesiunile unui insomniac

Nu pot sa dorm. Mi-am dat seama asta dupa oaia cu numarul 12.126. Am ajuns la bucatarie tiptil si am inceput sa butonez telefonul. Dupa ce am terminat (iar) Angry Birds am constatat ca pe mess si pe facebook nu e nici dracu' la ora asta si am inceput sa regret decizia de a veni la bucatarie... Macar in pat era cald... Si cum stateam eu si ma gandeam ca in casa dorm 6 fete si eu ma plictisesc si nu pot sa dorm intrebarea mi-a venit natural, asa cum i-ar fi venit orcarui mascul feroce: oare merge sa scriu pe blog de pe telefon? Ce sa vezi...merge! Acum sunt multumit ca am si eu o activitate si nu mai tin umbra pamantului de pomana numa' ca nu stiu ce sa scriu. As avea eu o idee da' nu ma tine bateria ca sunt la 8%. As trezi pe cineva sa il tin de vorba da ma blesteama si mie imi e frica de blesteme. Gata stiu, ascult ceva pe youtube ca oagarii la telefon..." la chilia-n port" sa fie ca imi pun si un vin...zi lautare!...da zi mai incet si cu brightnessu' mai mic ca imi mananci toata bateria si mai am 4%... Da' cre' ca imi bag pula in el de vin si ea de lalaiala in bezna ca oricum e frig si aragzu' dat la maxim nu face decat sa ma zapaceasca de tot de zici ca sunt la dus in germania nazista. Mai bine... Cum era cu oile alea? 12.126 ziceam...?

4 comentarii:

Anonim spunea...

toate's norocoase? sau doar una?

Sperminator 2.0 spunea...

:))) numa' sase's norocoase...salala la la:))

kid spunea...

baga somn, ca si-asa n-ai timp!

Sperminator 2.0 spunea...

cand se poate...dupa posibilitati:)

 


ne-am prost © 2010.