luni, 24 octombrie 2011

Ataraxia sau comuniunea cu ficusu'


De niste luni incoa' ma incearca un sentiment nobil si anume acela de apatie si lene cronica. Acu' nu mai stiu ce mai e pe acasa ca nu am mai dat pe acolo de vreo luna dar inainte sa plec cu colindu' pe la prieteni apartamentul nu arata prea bine. Tin minte ca am incercat vreo 3 saptamani sa ma conving sa aspir. Nu mi-a iesit, am preferat sa imi cumpar sosete noi sau sa merg in papuci. Nici nu mai bagam la spalat, tricouri imi luasem vreo 30 d'alea la 'kil din IDM, sosete oricum nu avea rost sa imi spal ca le aruncam ca oricum se murdareau ca era jeg pe jos si daca nu aveam chiloti curati faceam freeballing o zi, doua pana imi luam altii. In baie se facusera paienjenii cat caracatita. Si multi, multi rau. Renuntasem sa ii mai omor, apareau altii ca se futeau in draci si consumam calorii degeaba cand ii trosneam. Asa ca m-am gandit ca in ritmul asta de depravare curand o sa apara si alte vietati prin casa asa ca mai bine las paienjenii sa prospere si cand or aparea alti carcalaci se ocupa ei. Am gandit pagubos ca alte vietati nu au aparut si caracatitele din baie facand foamea din cine crezi ca se hraneau? Ramasesem fara farurii ca toate erau in chiuveta. Spalam cate una la fiecare masa. Ai incercat vreodata sa bagi in aceeasi farfurie adanca 2 felii de paine, muschi file, cascaval, supa instant, 1 pulpa de pui, cartofi prajiti si un ecler cu ciocolata...eu am incercat si merge. Dupa care intr-o dimineatza, cand simteam nevoia sa imi gasesc o ocupatie ca sa nu o iau aiurea cu nervii am spalat toate vasele. Si splate au ramas ca deatunci am mancat numa' in oras ca sa nu le murdaresc. Se mai nascuse o problema: se murdarea lenjeria de pat. Aveam de ales ori sa nu mai dorm niciodata ori sa ma rog la tanti Romica Jurca sa trimita nori negri si grei sa toarne ploaie cu spume sa scot eu cearsafurile pe geam sa se spele eco fara sa ma mai obosesc sa mai spal la masina. Si cum am observat dupa rugaciuni fierbinti ca nu sunt in gratiile divinei Romica Jurca am ajuns la concluzia ca nu tre sa mai dorm niciodata...asa ca mi-am mai luat un full time. A mers. Nu am mai avut nevoie de lenjerie de pat. Dormeam pe la munca, dormeam in picioare, dormeam pe la prieteni care stateau realtiv mai aproape de locurile mele de munca, am dormit pe la terase (din pacate acum nu mai pot ca s-a facut frig) dar de lenjeria verde cu floricele galbene fericite nu m-am mai atins. Nu mai murdaream farfurii ca mancam numa' in oras, hainele cand se murdareau le aruncam, daca nu mai stateam pe acasa nu mai luam noaptea pe hol bataie de la paienjeni mutanti si nu mai ma tenta nici sa fac curat. Care era urmatorul pas? Sa nu mai intervin activ in niciun fel in ecosistemul casei! Zis si facut m-am invitat cu japca la o prietena si de 1 luna nu am mai trecut pe acasa! Mai sun la 4-5 zile sa vad ce face ficusu'... Am invatat si ceva util din toata treaba asta. Stiati ca daca lasati in ceasca vreo 2-3 saptamani cafeaua, cafeaua se face verde-gri, prinde viata si alearga prin camera de nebuna dupa paianjeni mutanti?

5 comentarii:

Anca spunea...

pe bune????:))))))

Anonim spunea...

amuzant ca deobicei:P

kid spunea...

same shit at my place! but i still live there! and is cool! cozy and warm! :))

Sperminator 2.0 spunea...

nicaieri nu e ca acasa...indiferent cat de jegos e:)

Anonim spunea...

Hey stranger! Very long time, no see! Te-ai lasat de pictura si de cantat si te-ai apucat de scris?
Iti dau un singur indiciu despre cine sunt: http://www.youtube.com/watch?v=Y1L8uRApYeQ&feature=related (campie langa Dublin). Bem un suc?

 


ne-am prost © 2010.