miercuri, 21 septembrie 2011

Chefless

N-am mai scris nimic ca n-am mai avut timp. Si chiar daca am avut am preferat sa beau o bere sau sa dorm sau sa intreprind alte activitati conexe. O sa mai scriu peste o vreme cand o sa mai am ceva timp. Pana o sa am timp propun urmatoare megaactivitate: Blogbuilding! Astept comentarii despre cand si unde vreti voi sa beti o bere. Va puneti deacord si berea o dau eu;)

Pana atunci ce ziceti de o muzica (si sa nu va aud pe toti ca e ciordeala dupa System of a Down ca e tare piesa)

15 comentarii:

Ema spunea...

Oricand vrei tu pentru ca de mult timp imi doresc sa te cunosc. Abia astept!!!

Deea spunea...

Ce zici de weekendul asta in centrul vechi? tare ideea:P PS: Piesa este bestiala

Mishu spunea...

oricand domnule! Stabiliti si promit sa apar si eu. Chiar sunt curios sa te cunosc si sa bem o bere!

kid spunea...

Nu stiu cand, dar in Piano!

Sperminator 2.0 spunea...

In Piano sa fie!

kid spunea...

thank you!

Amina spunea...

Oricand! Cand va strangeti sa postezi strumfu ca vreau neaparat sa vin si eu!

hai, nu uita ca you are Jack! nu mai fi trist http://www.youtube.com/watch?v=Wv1HX80u5x4&feature=related

kid spunea...

Happy b-day, Strumf!

Ada spunea...

Hai cu berea aia!!!

Mihai spunea...

Chiar asa, hai cu berea aia!:)

SbC spunea...

berreeeeee!!! vreeemmm beerreee!!!!

Sperminator 2.0 spunea...

pai sa mai va strangeti si organizam!:)

kid spunea...

eu nu beau bere.. cum facem?

Sperminator 2.0 spunea...

bem ce vreti voi la alegere:)

Intruder spunea...

ce-au sarit gagicileee!!! =) imi fac blog!

 


ne-am prost © 2010.