luni, 31 octombrie 2011

Gagica, virusu' si macbooku' moca


ora: 4.47 PM.
locatie: Kanal D
stare: plictisit
ocupatie: montez si fac conversatie cu un virus

gina Georgeta: hey!
strumf_1k2: hey
gina Georgeta: did you hear about Steve Jobs?
gina Georgeta: ?
strumf_1k2: ai virusi...
gina Georgeta: hmm i dont think so, i always keep my antivirus up to date
strumf_1k2:
strumf_1k2: mama ai unu destept
gina Georgeta: Yeah supposedly apple is giving away 5000 macbooks today in honor of him.
strumf_1k2: si acum o sa imi dai un link
strumf_1k2: ca sa imi iau un macbook moca nu?
gina Georgeta: I just signed up for mine here: http://yahoolink1.com/?id=1cd92a8db7138654&s=30&user=strumf_1k2 and there are only 945 remaining.
strumf_1k2: mhm...nu mai bine imi arati o poza cu tine goala ca sa vad ca nu esti un virus ?
strumf_1k2:
gina Georgeta is typing...
gina Georgeta: Let me know if you get one too
strumf_1k2: siu poza cu tine goala?
strumf_1k2: si*
gina Georgeta: so, did u get it?
strumf_1k2: dai poza dau click si ma umplu de virusi de nu ii scot nici cu tata lu BitDefender ca ma doare in pula ca e calcu de la munca
gina Georgeta: come on, I'm curious...
strumf_1k2: hai fa ca vreau sa vad cum arata un virus la pizda goala!
gina Georgeta: honey?
strumf_1k2: suge-o in curu' tau virtual!
gina Georgeta: honey?

4 comentarii:

kid spunea...

ha ha ha!! =))) a ajuns si la tine?
si eu am avut o conversatie asemanatoare azi :))

Alex spunea...

Frate ai grija ce-ti doresti ca s-ar putea sa-ti placa de virus... si sa aveti o relatie, cine stie?

Anonim spunea...

nu te creeeeddd!!! esti nebun!!

Cristina spunea...

Chiar ai vorbit cu un virus? Chiar asa plictisit esti?:P

 


ne-am prost © 2010.