marți, 14 iunie 2011

Prieteni

Nu puteam sa nu o postez si pe blog! Mai adevarat de atat nu se putea! Va multumesc!






PS: Cand fugim la mare???

33 de comentarii:

Alina spunea...

Hai weekendul asta ca si eu vreau sa merg!!!

Sperminator 2.0 spunea...

nu stiu daca sunt liber...dar trebuie musai sa facem o iesire cu toata lumea monstru la mare

RockIza spunea...

La mare? oricand frate roacker! mai ales daca e in scop de vindecare emotionala. E un scop nobil deci oricand! dar, bei cu mine??

BlackRaduu spunea...

Ajungi în faţa uşii, dar nu poţi intra
Ţi-e foarte greu să termini ziua aşa
Eşti singur şi nu poţi să ti-o scoţi din cap
Mai are încă haine în dulap.

E seară şi e luni şi peste tot e închis
Străzile sunt ude, mai rău nu poate fi
Deodată realizezi că nu e chiar aşa
În Dristor ai pe cineva.

Ne ai pe noi, suntem prieteni tai
Venim, te luăm, te ducem unde vrei
Mai da-o încolo frate, că sunt mii ca ea
Barman da-i de băut ceva.

Nu te lăsăm, cu tine stăm până-n zori
Te-apucă plânsul, eşti beat şi vrei să te însori
Chemăm o fată sa-ţi fac-un masaj
Te scoatem noi din sevraj.

Sperminator 2.0 spunea...

mulsumesssccc!!! hai pe mess sa organizam cu marea:)...acum cat ploua si e tristutz...ca merge de bere si povesti ca daca o sa fie soare si frumos o sa fie deprimant:))

Grasu spunea...

Iar esti bai emo si distrus? Vai pula ta dar nush unde le gasesti numa' p'astea care isi bat joc de tine. Hai cu marea! Hai cu berile!

Sperminator 2.0 spunea...

Daca toti prietenii mei imi zic ca nu prea ma pricep la agatzat femei nici cu selectia nu stau mai bine...dar...asta e...asa a fost sa fie, vina mea a ei...total irelevant....hai pe mess sa hotaram cu berea!

Mika spunea...

Iar bai strumfule??? Chiar imi pare rau sa aud, oricum ea pierde mult si cum zice si piesa: NE AI PE NOI!!!

DesingDisign spunea...

Altaaaa laaaaa raaannndddd!!!! gasssimmm la mareeeeeeeee!!!! dar invata in pula mea sa nu mai te indragostesti ca femeile chiar nu merita asta!!

Sperminator 2.0 spunea...

nu mai vreau alta...mi-a ajuns...chiar nu vreau alta! dar o bere tot bem cu curu in nisip!

Crina spunea...

Doamne cat de rau te imbat. Si stiu si cu ce tu nu tii la scotch. PRAFFFFF!!!

Alexa spunea...

Iar esti mai asa?? Ti-ai facut un obicei din a sta emo odata la 6 luni??? Nici o mare , nici o bere! Bataie tati! Si dupa daca nu te mai gandesti la ea facem mare si bere! Te pup

Sanziana spunea...

Ne ai pe noi, suntem prietenii tai!

Mia spunea...

chiar ai in dristor pe cineva...cand te astept pe la mine?

Sperminator 2.0 spunea...

@Mia: da un telefon si ne vedem la o cafea de 8 ore...ce zici?
@Crina: nu pun gura pe asa ceva, daca vrei altceva negociem:P
@Sanziana: Nu m-am indoit nici o secunda de asta:)
@Alexa: pai este bianuala perioada de chin

Octavia spunea...

iti mai aduci aminte cand ti-ai promis sa nu cresti nicodata??? a trecut mult de atunci dar stiu ca tu esti unul dintre cei mai frumosi oameni pe care i-am cunoscut vreodata si ca te tii intodeauna de promisiuni! daca exista cineva care a renuntat la tine e inconstienta sau pur si simplu oarba si nu te merita! Nu sta trist, oamenii buni nu trebuie sa fie tristi niciodata!
iti mai aduci aminte asta: http://www.youtube.com/watch?v=W9L0SsPS_hs

Sperminator 2.0 spunea...

Octavia?!?! cum ai gasit ai dat de mine!?! esti in tara? da add la strumf_1k2@yahoo.com ca avem multe de recuperat. S-au intamplat multe in anii astia. Si cum dracu' sa nu imi aduc aminte...cum as putea sa uit vreodata?

http://www.youtube.com/watch?v=O_kFevKifug&feature=related

Mia spunea...

fix asa a fost ca in piesa:
"Nu te lăsăm, cu tine stăm până-n zori
Te-apucă plânsul, eşti beat şi vrei să te însori"...stii ca suntem acolo mereu indiferent cat de patetic ai fi, noi tot te iubim, si nu uita: frate mai sunt mii ca ea!!! sunt atatea fete dragute care te privesc printre gene suav...profita de asta!

Sperminator 2.0 spunea...

1 la mana: stiu ca mai sunt mii, dar din toate miile alea speram ca ea e...EA si chiar nu vroiam sa stiu daca mai sunt mii sau nu!
2 la mana patetic inseamna duios, cauta in DEX.
3 la mana: in ultimul timp nu prea mai m-au interesat femeile
4 la mana : MULTUMESC!

Sperminator 2.0 spunea...

si da...mai are inca haine in dulap:P

Anonim spunea...

da-le foc hainelor si arde si pozele pe care le ai cu ea, toate amintirile pe care le ai cu si despre ea. Ai pierdut timp langa cineva care nu stie sa vada ce fel de om esti ca daca vedea iti sufla si in cur doar ca sa stai toata viata langa ea. Credeam ca ai niste standarde si ca nu te indragostesti de toate femeile seci care nu stiu sa vada ce au langa ele. Postez acest comentrariu ca si anonima dar crede-ma ca stiu foarte clar despre ce vorbesc si ca daca tu ai fost parasit tu esti prost ca noaptea ca ai ales o femeie pe care ori nu o duce capul ori e groaznic de plina de ea si acum nu imi dau seama dupa ce tot de zmiorcai. Considera ca ti-a facut un serviciu si ca a eliberat calea unei femei care stie sa te pretuiasca cu adevarat. Am zis!

Grasu spunea...

deci nu prea mai intereseaza femeile in ultimul timp. Ai ceva sa ne zici?

Anonim spunea...

Vai cat de mult te smiorcai, cat de mult iti place sa atragi atentia din orice cacat, cum folosesti orice ca sa cauti compasiune. Asa numai mila vei avea, si ia-o ca un sfat, nu atragi asa femeile, nu vei atrage o femeie cu atitudinea asta pe viitor. Esti jalnic! Ai deja o femeie langa tine, nu o indeparta prin smiorcaiala ta de 2 bani. Sunt sigur ca daca ai deschide ochii, ai vedea femeia de langa tine cu alti ochi si a-i invata sa o apreciezi si sa o iubesti, asa cum merita! Nu mai fi prost!

Sperminator 2.0 spunea...

anonimule...sa atrag femei este fix ultimul meu gand! Daca am prieteni care sa ma inteleaga si cu care pot sa vorbesc ce vreau eu cand vreau eu ei sa poata vorbi cu mine ce vor ei cand vor ei ok...asta caut, daca nu sa zica din start ca ma smiorcai si nu o sa ii mai plictisesc cu tampeniile mele! Da, ma simt ranit si dezamagit si presimt ca asa o sa ma simt o vreme lunga de acum incolo, nu vreau sa ii para cuiva hot asta, dar asta simt si daca are o problema cu treaba asta ar putea sa mi-o zica in fatza la bere nu drept post de anonim pe blog.

Sperminator 2.0 spunea...

cat despre iubiri noi...nu multumesc...

Mia spunea...

bravo tati, dar ce prieteni buni ai;)) observa cum te sprijina. Si bai anonimule, sa te fereasca vreodata Dumnezeu sa cauti vreodata compasiune si sa nu primesti.Ai grija ce spui cand stai sus si te uiti in groapa ca e simplu sa vorbesti si sa critici dar ce faci cand o sa te uiti disperat (disperata cred eu, dar asta e doar parerea mea) sa iti intinda prietenii o mana si sa simti compasiune, sa te fereasca Dumnezeu!

Anonim spunea...

:) nu te-am vazut decat de doua-trei ori, la bere n-am stat nicioata cu tine, ca altfel iti spuneam in fata.ti-am dat un sfat, depinde de tine daca il iei in considerare sau ramai la fel de prost!

Little John spunea...

daca te iubeste cu adevarat, o sa se intoarca la tine...si daca si tu o iubesti cu adevarat o sa treci peste tot, o sa o iei in brate si nu o sa ii mai dai drumul niciodata! Daca nu se intoarce macar o sa stii ca nu te-a iubit niciodata cu adevarat si prin faptul ca te-a parasit ti-a facut un mare serviciu. Ai grija de tine tati, esti un om bun!

Micutzu spunea...

Ba, sa iti zic un secret: noi barbatii, genetic vorbind, nu suntem monogami si tu vrei sa imi zici mie ca plangi dupa dragostea unei singure femei cand sunt acolo mii care ar rupe patul cu tine si ar si tine la tine in acelasi timp?!?!Amice, ori esti praf ori esti o specie de barbat care credeam eu ca a disparut de pe pamant si ca s-a mutat inapoi in filme acolo de unde plecase. Ea probabil acum e cu vreunu si o fute de o indoie si tu stai ca prostu' si te uiti pe pereti. Esti programat genetic sa futi mai mult de o pizda odata asa ca fute pizde si rupe inimi ca asta esti facut sa faci ca si barbat. Face it odata in pula mea! O astepti pe ea care cel mai probabil e deja in bratele altuia si deja te-a uitat si nu dai curs nici unei invitatii din partea alteia. Asta nu e nobil e total imbecil...uite-te ce zice toata lumea daca crezi ca ma insel.

Sperminator 2.0 spunea...

Bai micutzule e asa importanta bucata aia de pizda pentru tine? Pizda gasesti pe toate drumurile, o iubire adevarata poate odata in viata!

Micutzu spunea...

bai tati tinand cont ca e vineri seara si "iubirea ta adevarata" nu e langa tine sa te tina in brate si tu nu mai stii nimic de ea, eu stii ce cred? Eu cred ca iti fute unu acum "iubirea ta adevarata" de ii rupe curu' si ea e dupa al 3-lea orgasm si peste vreo 5 minute o sa ii suga pula, o sa inghita si dupa o sa isi fumeze impreuna tigara de dupa in timp ce tu stai ca un idiot acasa sperand ca ea sa te sune. NU POATE CA ARE GURA PLINA!!! Stai tu ca idiotul si crede in dragoste si lasa o pizda sa isi bata joc de tine! Chiar nu am ce sa discut cu tine...ma duc sa ma fut cu vreuna...cu putin bulan poate chiar cu "iubirea ta adevarata". Deschide ochii si uite-te in jur fraiere...

Anonim spunea...

subscriu la Micutu

Sperminator 2.0 spunea...

total dezarmant...ce pot sa mai zic?

 


ne-am prost © 2010.