joi, 30 iunie 2011

Pentru ce am dat noi o coasta? Episodul 1 - Generalitati in general generale



Acesta este inceputul unei noi si megafantastice miniserii care dupa Odiseea Spatiala, C.O.I.U. si miniseria aia de cacat cu supereroi spera sa rupa gura targului si sa ii cracaneze orgasmic pe stimatii cititori.
In acest post pilot si in cele care ii vor urma (cu ajutorul lu' bunu' Dumnezeu) o sa dezbatem (zic dezbatem, ca poate mai comentati si voi ca nu e ok sa ai 200 de vizualizari per articol si 1 comment) o sigura tema din cat mai multe puncte de vedere si anume: FEMEIA (previzibil nu?)
O sa punem in balanta cat mai multe aspecte sa vedem daca Dumnezeu atunci cand ne altera noua sistemu' osos ca sa modeleze sani si buci fara par facea o treaba cu cap sau din pura plictiseala.
Femeia secolului 21 este o femeie emancipata, cu drept de vot si cu pareri presupus pertinente careia nu ii mai taiem capul si nici nu o mai omoram cu pietre daca ii vedem gleznele dezgolite pe strada decat daca traim in Islamabad (posibil sa stie belibanezii mai bine ca noi cum sta treaba cu femeile). Femeia este o faptura gingasa care se bucura de egalitate cu sexul opus, in majoritatea cazurilor femeia fiind chiar ceva mai egala decat cel mai al dracu' barbat. Este atat de egala incat trebuie protejata, curtata, cocolosita, complimentata si ocrotita in permanenta. Atat de egala incat nu trebuie trimisa la razboi, nu trebuie sa munceasca din greu la strung si chiar tre sa ii deschidem usile sa ii caram plasele cu pantofi, toate astea bineinteles in spiritul egalitatii.
Oricum trebuie sa plecam de la o premisa cu care cred ca suntem cu totii deacord indiferent de sex: Femeia nu e om, sau daca femeia e om noi cu siguranta nu suntem. Ca sa fiu mai clar barbatul si femeia inafara de mediu si de mijlocul biped de locomotie nu am nimic in comun. Absolut nimic. Nimic logic, nimic afectiv, nimic fizic, nimic comportamental...nimic. Suntem fix doua specii care se intampla sa existe in acelasi timp in acelasi loc si care au ales sa se futa intre ele...atat.
De ce barbatii nu inteleg femeile? Foarte simplu, pentru ca logica lor nu are nici o treaba cu logica noastra, da' fix nici una!
Femeile zic ca noi barbatii suntem competitivi si ca suntem copii. Just, dar noi macar suntem copetitivi intre noi ca e logic sa vrei sa fi cel mai centaur dintre centauri si dupa sa iti permiti sa o arzi infantil si sa nu iti mai conteste nimeni autoritatea ca il pocnesti (ori intelectual ori la propriu cu cheia de 14 peste dinti). La femei e altfel, ele chiar daca sunt in competitie unele cu altele mai sunt in competitie si cu ele. Intodeauna se poate mai mult intodeauna poate fi mai bine. La ele totul e fix o ecuatie matematica, ele nu pot spune bai e bine asa cum e cu bune si cu rele. No ele fac scoring: are 45 de miloane pe luna, are 21 de cm de pula, are 210 IQ si bea aprox 45 de beri pe luna deci : 45+21+210-45=231. Asta e scorul tau, cand a gasit un specimen care are 231.1 esti pa fraiere!
Am cunoscut acum vreo 2 saptamani o tipa. Specimen clascic, uratica dar foarte smart (eh, nu le poti avea pe toate), labila psihic, distrusa din dragoste. Am avut treaba cu ea vreo 7-8 ceasuri ca trebuia sa punem la cale un plan de filmare. Magia incepe aici: in timpul asta au sunat-o 3 fosti iubit/amanti sa ii planga in telefon si sa o ceara inapoi ca pe luna de pe cer si ea nimic, betmen betmen. Dupa ce am terminat treaba am stat la o cafea in bucatarie timp in care si-a sunat o prietena careia i0a zis: "am tras ultimul sezon de Weeds hai pe la mine ca sunt deprimata... PE MINE NU MA IUBESTE NIMENI!!!" moment in care mie mi-a dat blue screen d'ala naspa de nu il rezolvi cu reset si cu safe mode. Moment in care gandirea mea a intrat, ca la Antena3, in 4 ferestre egale. Una dreapta-sus, cu ea si cu prietena ei lopatand la floricele cu unt si alte chestii datatoare de celulita plangand una pe umarul alteia despre cum nu sunt ele iubite pe lumea asta si in celelate 3 ferestre cei 3 crai nefericti in fata unui altar cu petale de trandafir si cu pozele cu ei doi sau dupa caz in WC cu poza ei nud dand o laba patimasa. Pai bai pisi, vrei sa fii iubita? Faci asa: nu mai bagi in tine ca vaca, iei telefonul te uiti la durata apeluri recente si dintre aia 3 ala care a plans cel mai mult la telefon il suni si va impacati. Alta solutie nu pot sa iti ofer ca oricum la femei iubirea e doar un concept pur teoretic, toata lumea stie ca femeile nu au suflet si nu sunt capabile de iubire, ci doar de atasament si fascinatie temporara.
Reversul medaliei? Discutie la telefon cu un vechi amic as aca intre 2 barbati creduli semiidioti:
EL:"Bah, mi-a zis ca ma iubeste ca in prima zi si asta dupa 3 ani"
EU:"Ce poti sa ceri mai mult?"
EL:"Absolut nimic, faptul ca am auzit asta de la ea m-a facut sa ma simt cel mai fericit"
QED!!! Simplu, eficient...LOGIC!
Cam atat despre Generalitati in general generale...cu mai multe maxime si cugetari care o sa va darame lumea despre specia invadatoare in episodul urmator.

To be continued...

18 comentarii:

Alina spunea...

Hahahahahahahahaha!!! usor misogin dar foarte tare frate. GJ!

Silverleaf spunea...

Nu pot sa zic ca nu ai dreptate. Excelent episod... looking forward to the next.

Sperminator 2.0 spunea...

o sa fie:) promit:)

kid spunea...

SCANDAAAAAAAAAAAAL!!!
Shooot!

Sperminator 2.0 spunea...

tu prima...ca doar esti o doamna si ai intaietate:P

kid spunea...

astept provocari, deocamdata!

kid spunea...

P.S.: si am si suprematie!

Sperminator 2.0 spunea...

dovedeste-o!

kid spunea...

suprematia?
vrei sa ne batem in comentarii?!
This is SPARTA!! =)))
And i am a real spartan! =))

Sperminator 2.0 spunea...

da da da...spartan cu tocuri si fusta;)

kid spunea...

si gheare si colti!
si priviri ucigatoare!
=))

Sperminator 2.0 spunea...

adica un spartan gagica mutant?:))

kid spunea...

ceva de genu!
I am small, and i am bad!
Sooo bad!

Sperminator 2.0 spunea...

Gremlins;))

kid spunea...

or smth like it!

kid spunea...

i had it! and it felt good!
I told u i am bad!

Sperminator 2.0 spunea...

bad to the bone:))

Anonim spunea...

paaaiii...
nu stiu cum sunt altii dar io cand vine vorba de muieri mi se "imbrehane". esti proasta ramai proasta numa' nu exersa calitatea asta de fata cu mine. esti desteapta...inseamna ca stii sa faci si un senvis dupa ce ne futem....

probabil misogin ...dar probabil ca sunt la munca total "copt" si n-am ce face mai bun :D

 


ne-am prost © 2010.