miercuri, 27 ianuarie 2010

Salut!

Asta trebuia sa fie comm la postul tau dar lam pus ca post...pt ca pot ce pula mea!:)


Salut!
1. Nu mai scriem ca azi avem licenta in pula mea...iar
2. Morosanu e Moartea din Carpati nu Moartea Neagra...dak citeste din punctul meu de vedere suntem 2 care mai scriem pe blog(am vazut io cum omu a smuls cu dintii capul unu iepuras de plus intrun promo la Pro TV, deci esti mancat)
3. Tu nu ai cum sa arati prezentabil nici dak vrei:))
4. Puteai in pula mea sa pui sa bagi petu in ghiozdan nu sa il cari ca dobitocu prin tot orasul.
5. ... daca nu te faci vreun star rock pula mea asa o sa ajungi...pe dinafara...dar asta nu inseamna ca nu poti sa ramai tu:)
6. Te pupa surioru tau! cand ne vedem la o bere? mie dor...

3 comentarii:

kid2920 spunea...

apropo de licenta, ia zi, mosule, ce-ai facut?!?! te-ai dat la fund.. ambele telefoane inchise, nici pe messenger nu figurezi online.. daca intereseaza pe cineva de soarta ta n-are cum sa afle!! hai ca-mi placi!!

ne-am prost spunea...

si mie MIE dor.... :|

ne-am prost spunea...

acuma, lasand caterinca la o parte, ca banuiesc ca "mie dor" a iesit din graba, cand esti tu liber da un semn, pentru ca de fiecare data cand te sun ba esti la munca ba esti pe stop ba donezi un ficat... cand ai timp

 


ne-am prost © 2010.