joi, 7 ianuarie 2010

Domnul X

Episodu` 2. Tahionii

Tic, Tac... E vocea ceasului care incearca sa`mi zica ceva de juma` de ora... Atat... Sacadat si repetat ca filmele cu Vandam pe ProTV... Tic, Tac... Nu inteleg, iar vocea care m`a ajutat de atatea ori, refuza sa`mi mai vorbeasca... Peretii incep sa se stranga incet incet, si tocmai mi`am dat seama ca sunt claustrofob... Tre sa ies din apartament... Pe cand asteptam liftul, am inceput sa ma gandesc la linia spatio-temporala, si incet incet, ca dintr`o fantana fara fund, incepe usor usor sa se auda, vocea atat de familiara... "Tahionii, adu`ti aminte de tahioni!"... Ce pula mea sunt aia ma intreb... "Timpul, au legatura cu timpul"... Timpul... Dusmanul meu de moarte, pentru ca nici la ora actuala nu stiu in ce zi sunt... Am inceput sa formulez niste ipoteze, dar parca si mie incep sa mi se para foarte absurde... Pula mea... E un haos la mine in capatana... Dar ce sloboz trebuia sa fac cu tahionii?...Tic, Tac... Gandul asta m`a tinut ocupat o buna bucata de vreme, pana cand, iesindu`mi din transa, imi dau seama ca ma holbez ca idiotul la o cladire pe care scria mare "BIBLIOTECA"... Intru... Cer o carte de fizica... Bibliotecara se uita ciudat rau de tot la mine... Imi aduce aminte de frigider, si ma astept din moment in moment sa inceapa sa maraie... Ce pula mea sa fac? N`am la mine mancarea de caini care m`a scapat ultima data... O dau in mortii ma`sii in gand si ma idrept catre o masa... Deschid cartea... "Tahionii sunt particle ipotetice, care au viteza mai mare decat a luminii si calatoresc inapoi in timp"... Oare de ce pula mea vocea m`a bagat pe carari atat de intortocheate... Fizica, matematica si alte nebuneli... Trebuie sa existe un motiv... "Asa vei scapa de NarcoMan"... Bine, bine, dar de unde sloboz fac eu rost de tahioni, mai ales ca nu s`a demonstrat ca ei exista... "Pastilele, nu uita pastilele"... Ma scotocesc in buzunare si gasesc doaua pastile, pe una scria "tic" si pe cealalta "tac"... Buna, toate bune si frumoase, dar pe care trebuie sa o iau? La mine in cap liniste... Vocea nu`mi mai spunea nimic... Ce`o fi o fi... O iau pe aia pe care scria "tic"... Nimic... Ce pula mea m`a pus vocea sa iau? Aspirina? Ma fut in ei de tahioni si in el de timp... Ma duc sa las cartea, si bibliotecara se holba la mine cu o privire tampa pe fata... Uitati cartea ii zic... Asta nimic... Tusesc... Asta nimic... Vorbesc mai apasat... Pula... Ia fa in mortii ma`tii cartea.... Iar nimic... Ma enervez si i`o aruc in cap... Mi`as pula`n voi de intelectuali... Cand ies afara, totul nemiscat... Nimic nu se clintea... Bravo boule...Ai oprit timpul... Gata, e ultima data cand ma mai iau dupa voce... Merg, si ma uit la cer... a inceput sa ninga... E o ninsoare mai dubioasa... Straluceste... "Astia sunt tahionii"... Hmmm... Dar cum o sa ii prind... "Seringa, foloseste seriga"... Incep sa pompez... O umplu, si dupa trag in ea o doza nesimtita de dava... Toate bune si frumoase... Dar cum i`o dau lu` NarcoMan... Tre sa gasesc un plan... Ajung acasa... Iar nu merge liftul, baga`mi`as pula... O iau pe scari... La etajul 3, in fata unei usi, il vad pe haplea ala de se transforma in NarcoMan, cu o seringa in mana... La fix... Ii iau seringa si i`o pun in mana pe cea cu dava+tahioni... Si plec fericit spre casa... Ma asez in pat si aud... "Pastila, nu uita pastila"... Ma scotocesc in buzunare si gasesc pastila pe care scria "tac"... O iau... Tic,tac imi zice ceasul... "Pai ce pula mea!"

Niciun comentariu:

 


ne-am prost © 2010.