joi, 21 ianuarie 2010

De citit peste 20 de ani...

... cand maturizarea nu va mai fi doar un caine mare si negru care pandeste dupa colt... Cand voi citi aceste randuri, asta daca apuc 30 de ani, vreau sa`mi aduc aminte de cateva chestii din trecutul meu nu prea glorios...
Dimineata devreme, cand vreau sa ma barbieresc, pentru a arata prezentabil la cine stie ce serviciu pe care il detest din toata inima, sa`mi vad urechile si sa`mi aduc aminte ca odata, demult, am purtat cercel, pentru ca ma durea in pula de toate conventiile sociale... si apoi sa`mi trec mana prin parul tuns "regulamentar" si sa`mi aduc aminte ca eram odata il purtam lung, dar nu`mi mai aduc aminte de ce... si cum imi voi tarsai pasii pe gresia rece spre bucataria unde ma asteapta cafeaua aburinda, sa`mi aduc aminte ca odata la ora asta de abia puneam capul pe perna, in timp ce patul ma plimba ca pe un montaigne russe, pentru ca eram un "puber teribilist"... si apoi cand voi pune cravata la camasa apretata si calcata impecabil, sa vad cu coada ochiului, un vechi tricou pe care il port cand mai fac menajul prin casa, tricou pe care il am de cand eram in liceu, pe care scrie Metallica... sau poate imi joaca mie memoria feste... apoi sa ma duc la baie, sa ma urniez in WC`ul meu impecabil, si sa`mi aduc aminte ca odata demult, ma pisam in boschetii din Vama Veche... Si cand imi voi trezi copii sa se duca la scoala, o sa`mi aduc aminte de mama, care tragea de mine in fiecare dimineata sa ma duc la scoala, ea nestiind ca eu adormisem doar de doua ore, pentru ca bausem pentru simplul motiv ca e miercruri... si coborand incet spre masina din parcare, sa`mi aduc aminte de sutele de kilometrii facuti pe jos, cu un rucsac in spate si un pet de bere in mana, pe strazile orasului natal... Mai apoi, asteptand nervos sa se faca semaforul verde, sa`mi aduc aminte ca preferam trenul candva, iar in lipsa lui mersul pe jos... Si cand voi fi la birou, prestand cu 110%, o sa`mi aduc aminte de toti profii ai caror nervi i`am pus pe bigudiuri, asta daca aveau onoarea sa ma vada... seara tarziu, cand o sa ma intorc obosit dupa inca o zi in paradis, o sa`mi aduc aminte ca pe vremuri ma inecam ca tiganul la mal in fata cortului si adormeam cu capul in nisip ca strutul... iar cand suna desteptatorul dupa inca un somn fara vise, parca il mai pe frate`miu trangandu`ma de picior ca sa ma bage in cort... si iar ma duc in baie, iar in fata oglinzii imi spun "futu`ti mortii tai de prost! tu te vezi ce`ai ajuns?"

4 comentarii:

kid2920 spunea...

hai mah ca e trist! m-am trezit asa bine azi si m-ai indispus instantaneu! >:P uratule!
vroiam sa-ti dau niste argumente de ce tre sa te conformezi la tot cacatul asta dar le las pentru alta data.

v-am pup' si.. NIHIL SINE DEO!!!

kid2920 spunea...

P.S.: chiar sunteti naspa cu sincronizarea datei si a orei!

ne-am prost spunea...

asta e din ciclul "portretul unui betiv impecabil"... e doar o etapa prin care o sa trecem toti... asta nu inseamna ca o sa`mi placa sau ca trebuie sa ma conformez... data si ora trebuie setate de undeva si nu`mi bag nasul... daca ceva functioneaza de ce sa`l repar?

kid2920 spunea...

hai mah, doar atat?!
m-am plictisit, vreau mai mult de la voi :)) sa va vad!!!
ca daca nu, iar ma acuzati k plec la concurenta!!!
:*

 


ne-am prost © 2010.