joi, 21 ianuarie 2010

Flacăra violet, menstruația la balene, triunghiul morții și alte ghidușii gingașe

Salut, sunt Ne-am Prost, si sunt treaz de 17 zile... No pe bune, nici cel mai mic delir... Poate asa se explica si titlul fara pic de logica, nu ca celelate ar fi mai de doamne-ajuta... Asadar... Am fost in recuperare acasa, izolare completa de tentatiile vietii... bere, stiti voi... Dar, butonand stresat televizorul in lipsa de altceva, mi`am dar seama ca nebunii sunt multi, dar mai ales ca portile de la spitalul 9 sunt larg deschise pe directia "iesire" ceea ce m`a facut sa ma simt mult mai bine despre persoana mea... N`ati inteles nimic nu`i asa? Stati linistiti(desi cred ca era mai corect linistit, dat fiind numarul astronomic de fani), ca nici eu...
Ideea e ca am lasat`o mai moale cu scrisul, anul acesta eu fiind singurul care a mai prestat ceva... De aia ne`au fugit comentatorii la concurenta ... Si de cand cu sobrietatea asta auto-impusa, parca nici nu prea mai am tragere de inima sa mai scriu ceva... Binteinteles ca as putea sa`mi bat pula de Geoana si sa va dau o explicatie "savanta" a fenomenului para-hipno-meta-pulamea-psihic, cum ca flacara violet e ruda primara cu "moartea neagra"(ciuma nu morosanu) si matusa prina alianta cu "liteara stacojie"... Sau sa imi storc neuronii in reabilitare si sa mai aberez penbil pe vre`un subiect... Sau macar sa rad de Honorius(in cazul lui mi`am zis ca a ras destul natura)... Dar imaginatia mea(nu ca as fi avut vreodata, da` sa ma simt si io mai bine despre persoana mea) nu mai vrea sa functioneze... Nicio glumam, cat de proasta nu`mi mai razbate sinapsele obosite... Si ma oftic, mai ales ca acum piata e atat de ofertanta in prosti si imbecili... Asadar, din sufletul meu mic si negru, ii rog pe ceilalti doi anemici sa iasa dracului din hibernare si sa mai mazgaleasca ceva, ca pe mine nu ma mai duce capu(nu ca m`ar fi dus vreodata)... Hai ca o tai, ca m`a lovit flacara cacanie... Sanatate la pasarele...

9 comentarii:

Anonim spunea...

ba smechere, cititorul vostru a ramas la locul lui numai ca acum ne citeste si pe noi.
No, nu-i bai... Merci de reclama!

kid2920 spunea...

baieti, sunt inca aici!! numai ca la ce posturi aveti raman speechless... de-acum incolo promit ca o sa zic ceva de fiecare data, chiar daca e offtopic. e bine? :D

ne-am prost spunea...

vicu nu mai presta sub anonim ca te lovesc cu flacara cacanie... kid, ce au posturile noastre(sunt mai proaste decat alea ortodoxe?)?

ne-am prost spunea...

poti sa zici, ca traim intr`o tara libera... chiar te incurajez... numa ca asta se voia un imbold pentru restul lumii care mai scrie, ma rog, scria, pe aici...

neinteresant spunea...

Cand veti imbratisa Flacara Violeta, ca mine, veti vedea ce putere are! Si nu, Flacara Violeta nu v-ar arde, puteti sa o imbratisati linistiti. Dar doar atat, o imbratisare platonica. Pentru ca daca Flacara nu v-ar arde, nici voi nu puteti sa o ardeti pe ea! ;)

kid2920 spunea...

n-au mah nimic posturile voastre! numai ca m-au cam lasat fara cuvinte in ultima vreme :)) dar acum ca am promis, o sa comentez mereu.
Ligia va pupa!

ne-am prost spunea...

omule, neinteresant, bah,... e prea devreme sa`mi dau seama daca e la caterinca sau nu... pula mea... daca e pe bune, tata las`o mai moale cu pavel corut si altii de genul... si o sa plec de la premiza ca ai vb serios, ceea ce nu cred, dar, flacara violet e doar un concept imaginativ care descrie un proces pe care probabil nu suntem capabili sa`l intelegem in toatalitate... si e o mare caterinca in principiu... flacara violet din ce am inteles eu din curiozitatea mea masochista de a cauta cacaturi pe net, e doar un proces de autovindecare, care apare si in alte culturi nu numai la psiho-caca-plm-energetic... las`o mai moale cu iarba :P

ne-am prost spunea...

dupa ce am intrat pe blogul tau mi`am dat seama ca e la caterinca... totusi... las`o mai moale cu verdeata :P

neinteresant spunea...

N-am verdeata, ca as prefera niste flacara verde in locul celei violete... :-/

 


ne-am prost © 2010.