duminică, 19 aprilie 2009

Pastele in Neverland


In primul rand: Hristos a inviat! A venit, a stat si a trecut si Pastele asta. A fost probabil cel mai prost Paste dintre toti fratii sai mai batrani. Am observat tendintza lucrurilor de a merge din rau in mai rau...dar totusi. Ma uit pe geam si vad ca si vremea e total deacord cu mine. Ploua incet, marunt si enervant de sacadat de parca ar fi picaturi facute de chinezi. Peste tot e liniste, lumea doarme, poate, digerand deja binecunoscutele ospaturi traditionale romanesti, care au loc in cinstea sfintelor sarbatori de Paste, sau poate ametita de alcool sau extenuata de futai. Imi e dor de Pastele pe care il sarbatoream cand eram eu copil. Parca si vremea era alta nu?!...parca era mereu soare si cald afara si ieseam mereu sa ne jucam in parc. Nu e era nici o panica cu nimic, nu te interesa nimic, tu stiai doar ca tre sa vina iepurasu' sa iti aduca dulciuri...multe dulciuri. Singura mea problema era sa vad daca pot sa le mananc pe toate odata fara sa mi se faca rau. Si deobicei nu puteam, dar asta nu ma impiedica sa le mananc pe toate. Nu stiu de ce dar brusc an chef sa ma uit la Peter Pan... si vreau sa cred ca Neverland exista. Daca Robin Williams a putut sa zboare cand avea 50 de ani si a putut sa fie iar unul dintre baietii rataciti ma gandesc ca pentru noi nu e tarziu, nu e deloc tarziu. Trebuie doar sa credem. Dar oare mai putem? Mai vrem sa credem? Si sa credem in ce? In zane? Sa credem in noi? Sa credem ca putem? Daca e vorba despre asta eu mi-am pierdut puterea de a zbura. Daca inchid ochii si ii strang tare nu pot sa imi imaginez o zana, nu pot sa imi imaginez nimic, e negru tot. Ce tare, Neverland, timpul nu inseamana nimic acolo. Asta ar insemana ca as putea sa dorm 3 zile si m-as trezi tot duminica? sau asta ar insemana ca nu tre sa ma barbiresc niciodata? Sau ca as putea sa cumpar inca tigari la bucata de la Casa Rosie? Sau ca daca ma cert cu cineva pur si simpu strang tare din ochii si ma trezesc in dimineatza aceleasi zile?... sau ar insema pur si simplu ca esti inghetzat in existenta pe care o ai forever and for allways? Daca ar fi sa fie aja, nici Neverlandu' nu e o foarte mare combinatie si baietii rataciti o sa ajunga niste grasi burtosi care o sa miroasa a bere si care o sa se certe si o sa se bata in fiecare seara intre ei pe tema : Cine o violeaza pe Tinker Bell in seara asta? Pentru ca inghetat in timp nu faci nimic, toate se invartesc in jurul tau si cand viteza lor de rotatie devine prea mare, cand se repeta atat de des, cand cercul pe care il descriu cand se invartesc devine de o culoare omogena esti o cauza pierduta pentru baietii rataciti.
Sau parca stabilisem ca sa fi un baiat ratacit nu e aja mijto'... ce mai conteaza oricum totu' se invarteste prea repede...

10 comentarii:

olivia spunea...

anul viitor o sa fim la bucur obor, la mine acasa... si in Joia Mare o sa veniti la mine si tu o sa faci oua rosii si eu o sa fac sarmale si Ancuta o sa toace treburi pentru salata boef si Ati o sa bea bere pe canapeaua mea rosie si Cristi o sa rada de noi... si o sa ne povesteasca despre scaunele lui de masina...si o sa ne uitam toti la un dvd cu Peter Pan...

Sperminator 2.0 spunea...

sa traim pana la anu'...si vedem vorbim;)

ne-am prost spunea...

ce contrast... voi trebaluiti prin casa si pe mine si pe cristian ne bagati la capitolul lepre care fac misto si beau bere... ma simt jignit...hmmm

Olivia spunea...

Bai... se cheama ca va menajam... nu sunteti lepre.. daca vrei poti sa dai cu aspiratorul ca mie nu imi place. Si Cristi poate sa imi aranjeze tablourile ca la cat un metru si un scuipat am eu nu o sa ajung niciodata...
oricum o sa va rog dragut de tot sa ma ajutati sa ma mut cand o veni vremea ;;) :D

Sperminator 2.0 spunea...

bah voi realizati ca olivia este singurul nostru comentator. Ar fi amuzant sa nu mai comentam noi sa vezi ce commenturi cu caracter de monolog o sa avem:))

kid2920 spunea...

nu-i adevarat! si eu mai comentez pe la voi (ce-i drept, cred k asta e al doilea comment de la mine). dar asta inseamna k nu doar Olivia comenteaza. Frate, voi va cunoasteti, aveti despre ce sa vb. Eu ma limitez la a citi ce produce vreierul vostru in momentele sale de incordare... Hai noroc!

Sperminator 2.0 spunea...

Scuze Miss Lee:). In mod oficial avem 2 oameni care comenteaza;)

ne-am prost spunea...

ideea de a citi rahtaurile pe care le scriem noi si pe care aproape 7 oameni citesc sunt create cu scopul de a produce reactii(nervi spume, greata etc)... ideea e sa comentezi ca nu te opreste nimeni... nu suntem nazisti... ma rog nu toti... deci nu discriminam, si se pare ca sperminatoru` te cunoaste... by the way, this is the maid speakin`..

Olivia spunea...

alo, copii... aveti leapsa de la mine. ia luati de va ocupati...

ne-am prost spunea...

ce leapsa... ce plm???? ce cacat e aia?

 


ne-am prost © 2010.