miercuri, 15 aprilie 2009

Dileme metafizice

Ora 11. Prima bere. Ochii nostrii mai mici decat ai chinezilor din Herastrau se proptisera in scrumiera. Nu stiu cum dracu s-a ajuns la discutia care a dus la intrebarea care ma framanta de ieri. Ideea e ca s`a ajuns si ma roade pe cerebel. Este posibil un triplu anal? Si daca este posibil sa iei trei puli de negru in cur, care pozitie din Kama Sutra iti permite acest lucru? Da`i gandire, transpirat, pula nimic... dupa un timp am scos din strafundurile constiintei comune cateva posibilitati:

1. Pozitia "T.R.M."
pentru cei care nu stiu ce inseamna initialele, vin de la teoria relativitatii la misto (daca sunteti chiar curiosi care este, google tata, ca mi`e lene sa explic). Asa, cum ziceam pana sa deraiez ca intercity`ul. Ce presupune aceasta pozitie. O curva disperata de bani/sau incredibil e masochista, doi negrii poponari si unul bisexual. Cum se face. Pai, tipa ia clasica pozitie capra, si bisexualul i`o infige in cur. Dupa aia primul negru poponar i`o infige in cur bisexualului, iar cel de`al doilea poponar i`o infige primului. Asa ca, din punct de vedere relativist si cuantic, are 3 puli de negru in cur. Acum vine si partea a doua, in care va spun si de ce nu este posibil. Pai, la fel ca la un circuit in serie, daca intrerupem un negru ori face scurt ori se intrerupe. Aceasta prima posibilitate ii apartine Depanatului, ca mai toate de altfel, eu fiind responsabil cu gasirea celui mai cretin subiect de discutie, ca de obicei. De fapt, majoritatea ii apartine lui, da` le scriu eu, pentru ca lui ii e lene.

2. Pozitia "Adrian Despot"
Asta e cea mai simpla exlicatie, dar contrar zicalei nu e si cea buna. Nu v`ati prins? Trei in pula mea.

3. Pozitia "Apolodor din Damasc"
Ea se aseaza in pod. Nu in casa, in rahatul ala care te pune profa obeza de sport sa`l faci in scoala generala. Ok, cum ziceam, se aseaza in pod. Si 3 negrii vin peste ea. Nu e logic, dar e amuzant.

4. Pozitia "Circul Globus"
Asta e oarecum mai dificila, dar de parca indesatul a trei matarangi in cur n`ar fi destul de greu. Asa, ce presupune: o contorsionista. Restul vine de la sine, si de la imaginatia bolnava a fiecaruia. De ce o contorsionista? Pai e simplu, e ca si cum ai fute un Modelino, o bagi unde vrea muschiu tau.

Ok, cam la asta ne`am gandit noi pana sa trecem la discutii si mai deplasate, pe care din pacate nu pot sa le reproduc, pentru ca tin la integritatea mea corporala. Ideea e urmatoarea. Mi`a picat fisa dupa ce am gonit juma` de bar afara, mai putin un labagiu politehnist care lua notite. Ba, degeaba, ca tot laba te omoara. Stai ca ziceam de fisa. De ce dracu` ai face asta? Ca femeie este incomod, si presupun ca dureros. Si ca barbat, chiar vrei sa`ti simti pula cum se freaca de pulile soioase ala altor doi gagii? Adica, teoretic nu futi o gaura, te masturbezi de pula unui alt ins. Asta e deplasat rau.

Si pentru ca Murphy avea dreptate, si raspunsul cel mai simplu e si cel logic, am cautat pe net. Si este posibil!!!

Later edit... ala era de cacat, am niste cercetatori de tot respectul care au gasit asta .... HOLLY SHIT... Este posibil

Niciun comentariu:

 


ne-am prost © 2010.