vineri, 10 aprilie 2009

C-o bere nu se face primavara...

Punct si de la capat. Se mai incheie o etapa, iar finisul mult asteptat ma doare mai tare decat precedentul... Adio berici baute pe stomacul gol, umplut cu zeama de ciorapi de la automat si cancer la pachet rosu... adio holuri comuniste mazgalite de copii oligofreni... adio examente trecute prin mila domnului, adio mahmureli trecute pe canapelele de lemn... adio marlani pupincuristi si mancotori de suflete, pentru ca voi ne-ati condimentat existenta... adio caterinca proasta, si adio glume idioate de luni... adio matildo, tie n`o sa`ti simtim lipsa... adio oameni pe care i`am cunoscut si care ati insemnat ceva pentru mine... adio idioti care mi`ati pus bete`n roate... adio suferinzi, basinile din capul vostru miros la fel ca la inceput... difera ambalaju... adio cantina, ca ciorba ta mi`a stins nenumarate arsuri... cam tarziu, dar adio amazoanelor nefutute din capatul holului... adio biblioteca, care nu stiu cum arati nici azi, adio pisoar expirat, pus ca decoratie, adio poze cu oamenii super speciali, adio teancuri de carti " obligatorii" pe care nu am pus mana niciodata... adio oameni care ati dat sfaturi bune, adio voi care ati crezut in mine... o sa`mi lipsiti

4 comentarii:

Olivia spunea...

inneedoalo, sefu'...nu pleci nicaieri. o sa fie bine. si mai ales o sa fim bine. us together... mai ales acuma ca v-ati extins de la cei 3 magnifici la cei cinci ca ne-ati adoptat si pe mine si pe Ancuta...

hai, capul sus si joc de glezne. Sa ne miscam cu talent.


[btw, pt a treia oara cand comentez la voi pe ne-am prost cuvantul de verificare contine cel putin odata "pula". dubios...]

Olivia spunea...

* alo, nu innedoalo... :D dumdum touchpad.

si apropo, in ziua in care ai postat asta ascultasem pe repeat piesa asta. imi este atat de draga... stiam sa o cant si la chitara intr-o vreme. mi-e pofta tare de chitara si de o cantare. poate o facem si pe asta intr-un din zilele de lancezeala tipica.

ne-am prost spunea...

ce cuvant de verificare? ce plm e ala?

Olivia spunea...

ca sa las comentarii eu rebuie sa introduc un cuvant de verificare... ca sa stie site-ul ca nu sunt o masinarie care da comentarii de dragul internetului...
la asta ma refeream.
tu nu trebuie sa faci asta pt ca esti pe pagina ta, eu ca vizitator, trebuie. :)

cuvantul de data asta, if it actually is a word ... e "alschous"

 


ne-am prost © 2010.