vineri, 27 februarie 2009

Să fie Mă-ta!

Şi cum stăteam eu aşa blocat în lift între 6 şi 7, noaptea la 3, săptămâna trecută am început să fumez şi să gândesc, vorba lui Cocoşilă. Primul cuvânt care mi-a venit în cap a fost un "Mă-ta!" sec. Apăs toate butoanele, calm şi gândesc din nou: "Mă-ta!". Deschid uşile, le închid la loc, iar le deschid, iar le închid la loc, mai fac asta de 12 ori şi de fiecare dată exclam: "Mă-ta!, Mă-ta!, Mă-ta!...". Îmi mai scot o ţigară şi dau să o aprind. Dau de două ori în piatră şi sare şi piatră şi arc şi gaz. "Mă-ta!"...Dar, ce noroc, ţigara trecută parcă nu s-a stins în colţul de lift. Mă aplec să o iau şi văd că e stinsă doar pe o parte. Şi un pic udă. Şi pute a pişat. E pişat..."Mă-ta!!!"...Îmi arunc ţigara din gură în acelaşi pişat şi scot mobilul. Caut număru' lui Simi de la 7. Îl găsesc, dau să sun şi aud: "Credit insuficient pentru..."...MĂ-TA!" Mă mai caut din buzunare după alt mobil, dar găsesc o brichetă. Repede dau să scot şi o ţigară. "MĂ-TA!!!" E gol. Ultima ţigară e în pişat. Unde ajunge şi pachetu' şi bricheta ailaltă. Apăs iar pe butoane, ocolind butonul de alarmă. Dacă aş apăsa odată s-ar trezi tot blocul. Eh şi mă piş pe somnul lor. Ţin apăsat pe alarmă şi se stinge lumina. "MĂ-TAAA!!!" Iau degetul de pe buton se aprinde. Mai apăs odată şi iar se stinge: "MĂ-TA!!!!!" Şi iau degetul de pe buton şi pula...lumina nu se mai aprinde..."MĂ-TAAAAA!!!!" Bine că am bricheta aia, care..."MĂ-TAAAAAAAAAAA!!!!" Scot mobilul, să lumineze măcar, dacă altceva nu poate, şi aud 3 sunete, văd low battery şi ţip "MĂĂĂĂĂĂĂ-TAAAAAA!!!!!!!" Niciun răspuns. E întuneric, e 3 şi ceva, stau într-un lift care miroase a pişat, mă rezem de un perete al liftului şi încerc să mă gândesc la altceva mai productiv decât la "Mă-ta!!!" Când să-mi vină o idee, simt că geaca nu mi se mai dezlipeşte de peretele liftului. Cred că e o gumă..."MĂ-TA, MĂ-TILOR, MĂ-TII !!!" Dar aud nişte paşi pe scări. Deschid uşile, dau 3 pumni în uşa de la 7, dar n-apuc să ţip odată "sunt blocat!" că paşii se împiedică înspre lift, ca atunci când eşti beat, te pişi pe tine şi confunzi uşa de lift cu un stejar. Un fermoar şi..."MĂ-TAAAAA!!!!". Mă arunc în spatele liftului departe de cascada de pişat şi ţip necontrolat"MĂ-TAAAA!!!". Se coitus intreruptus din pişat şi aud: "Mama?" zic: "MĂ-TA!", vocea din nou "Mămica mea?", urlu: "Mă-ta!!!" şi aud "Fir-ai a dracu de curvă" şi cade mort în pişatul lui, rezemat de uşa liftului de la 7. "MĂ-TA!". E 4 dimineaţa, stau în trei pişaturi, că m-am pişat şi eu între timp, e întuneric, nu am ţigări, nu am mobil, un beţiv sforăie pe ritmul genericului din Dallas, la o uşă distanţă de mine şi mai am şi gumă pe geacă.

Cine m-a scos din lift până la urmă? Ia ghici...

2 comentarii:

Anonim spunea...

SI te privesc si ma intreb...cata lipsa de noroc poate navali peste un singur om? Nasol. Nu vreau sa imi inchipui din singurul motiv ca... sufar de claustrofobie. Eu trezeam un cartier intreg.

Anonim spunea...

ma-ta?

 


ne-am prost © 2010.