joi, 26 februarie 2009

Dă-mă dracu'!!!

Beleam azi ochii pe un cacat de "revista universitara", care nu era buna nici la cur sa te stergi cu ea, ca au pus muistii pagini lucioase si te zgarii... m`au luat dracii dupa ce am citit prima pagina... cateva limpeduze lipsite de sinaspe s`au apucat sa ne povesteasca intr`o romana corcita cu engleza de locuri "unusual" in care sa te babardesti de "valentine`s day"... va recomand sa gasiti unu` dotat sa va impinga namolu` la deal, sa vedeti atunci sarbatori imprumutate fericite... ce rahat de revista... cu banii pe care i`au dat sa faca revista asta mai bine isi cumparau 10 kile de benzina si isi dadeau foc... ma simt strain in tara mea, sau mai bine zis, am impresia ca nu ma mai inteleg cu lumea in jur, daca nu am in vocabularul meu, si asa colorat, cuvinte de genul "cul" "trendi" si alte cacaturi de genu`... ce pizda ma`sii s`a intamplat cu romana neaosa, care te face sa te simti bine cand vorbesti, nu mai e la moda sa te duci la o intalnire, e un meeting, sau nu mai poti sa porti un pulover negru daca nu e un must-have... in mortii vostrii de copii fatati pe cur, nu va pierdeti identitatea, si distrati`va in pula mea... lasati cacaturi de genu` valentine`s day, si ultimele trend`uri... fiti romani

in alta ordine de idei, dupa o discutie cretina pe care am purtat`o cu depanatu` si cu sperminatoru`( care de altfel m`a uimit cu raspunsul lui, si nu la modul bun), mi`a venit o intrebare in minte: pe cati bani v`ati vinde virginitatea anala?

Un comentariu:

Anonim spunea...

bine ca ii injuri pe altii ca folosesc engleza in loc de romana si tu chiar acum ai la status "back in bussines".unde e romana?
si ca sa te enervez putin pot sa ti spun ca la faza asta esti fake.

 


ne-am prost © 2010.