sâmbătă, 17 decembrie 2011

Sa vina mosu'!!!


Chiar vorbeam ieri cu cineva despre faptul ca e 16 decembrie si ca spiritul craciunului refuza sa iti faca aparitia. Mosu' avea un plan insa;)
Aseara am trecut pe langa un vecin d'al meu care cara un brad, alaturi de o fata rumena in obraji care avea o plasa din care iesea beteala. Humbug!...am zis, si am mers mai departe. Am fost la magazin sa imi iau tigari. Vanzatoare avea caciula de mos craciun si in magazin se auzea Dean Martin colindand. Humbug!...am zis, si am mers mai departe. Am ajuns la mine acasa si am constatat ca la jumatate dintre ferestrele blocului vecin erau puse luminite. Humbug!!! In dimineatza asta m-am trezit si Ana mi-a aratat noul ei wallpaper de pe Itelefon: un om de zapada. ...mmm...Hum..bug?!? Am intrat pe facebook...toata lumea posta colinde si poze cu brazi peste care ningea...hum...??...bug...?...Neeeeeeaaaaa!!! Chiar nu vreau sa il astept pe Hrusca sa vina sa ma loveasca peste fatza cu un snop de ler! Am inteles, vine Craciunul! Am plecat sa imi iau brad si caciula de mos! Va pupez cu gust de vin fiert cu scortisoara!

Poate asta va ajuta si pe voi!

10 comentarii:

Anonim spunea...

cine e Ana?

Sperminator 2.0 spunea...

prezinta-te si iti voi spune;)

Anonim spunea...

te-am mai invitat eu la o cafea daca iti mai aduci aminte... de aceea intreb, sa stiu daca sa mai insist sau nu :)

Sperminator 2.0 spunea...

Am fost invitat de mai multa lume la cafea;) Raspund la intrebari de genul asta doar oamenilor pe care ii cunosc;)

Anonim spunea...

iti citesc blogul de multa vreme, am stat devorba asta vara pe centrul vechi... erai cu niste prieteni la masa. numele meu este elena. mai intreb o data.. vrei sa bei cu mine o cafea?

Sperminator 2.0 spunea...

Buna Elena! Ana este prietena mea. Daca vrei sa bem o cafea cu gasca, o facem cu draga inima:) In alte scopuri nu prea are rost. Sunt baiat serios:)

Anonim spunea...

sursele mele mi-au spus ca esti singur.. imi dai un numar de telefon sau un id de mess? mi-ar placea tare mult sa stam de vorba si mai sti... poate sunt dragostea vietii tale :))

Sperminator 2.0 spunea...

sursele tale se inseala:) Ana este prietena mea stabila, deci la aia cu dragostea vietii mele am sa zic pas. Dar un prieten in plus nu imi strica niciodata. Daca te intereseaza un amic Strumf_1k2@yahoo.com , daca cauti altceva, nu e cazutl:) sincer, chiar nu e:)

kid spunea...

moaaama, cata insistenta!!
e luat! move forward!

'da fuck, dude?

Anonim spunea...

Tot e bine ca am aflat ca nu esti singur.:))

 


ne-am prost © 2010.