vineri, 2 decembrie 2011

Pumn in stomac sau 6 motive pentru care sunt de cacat


1. Nu imi plac maslinele.
2. Nu mai tin la caterinca (or fi de vina cele 21 de ore de munca pe zi).
3. Am uitat momentele in care faceam misto impreuna cu Depanatu' de Ne-am Prost ca e nazist homosexual prin magazinul Unirea cand chiulisem de la facultate (nu era misto:P).
4. Nu mai am simtul umorului si scriu numai despre lilieci sentimentali.
5. Nu am mai baut de mult o bere cu voi in Jeg.
6. Nici acum nu am gasit-o pe Caty (inca o caut, promit sa o gasesc...la un momendat).

ACEST POST FACE PARTE DIN CAMPANIA: MERIT UN MARE PUMN IN STOMAC!:)

4 comentarii:

alexica spunea...

cand mai ajungi prin jeg, baga si pe blog un heads-up daca ai chef de o bere moca de la un fan :P

Sperminator 2.0 spunea...

ai spus bere??? ai spus moca??? you had me at "bere"!:))

kid spunea...

huh?

Sperminator 2.0 spunea...

adica?

 


ne-am prost © 2010.