vineri, 1 iulie 2011

Pentru ce am dat noi o coasta? Episodul 2 - Aspecte metafizice


Cineva imi atragea atentia ieri ca in episodul pilot am fost "nitel misogin poate chiar inversunat". Asa e! Dar vreau sa zic ca am sters de cinci ori incepulul textuletului asta incercand sa fiu altfel si am ajuns la o concluzie: tema asta chiar nu am cum sa o abordez altfel.
Orice fiinta cu minimum 3 sinapse e inversunata pe ce nu intelege ea oricat ar incerca, asta mai ales daca incearca o vreme. E ca si cum ai incerca sa ii explici lu' Tsu'tey din Avatar ca mancatul la Mc'Donalds e ok. Nu ai cum, nu conteaza ca 2 miliarde de oameni apreciaza McDonalds, el vaneaza sobolani cu arcul si ii mananca. La el McSobolan e stupid, nu are sens, nu isi justifica existenta pe lumea asta si catalogeaza orice persoana care mananca McSobolan drept stupida, motiv pentru care este inversunat pe ea. Tsu'tey uraste McDonalds, Tsu'tey distruge McDonalds...
Parasind acum Pandora sa ne intoarcem in miezul subiectului si anume la universul matriahal.

Aspecte metafizice.

Ziceam ieri ca femeile sunt ilogiece si aduceam si studii de caz care sa sustina treaba asta. Ghici ce?!? Stupoare, sunt fix de aceeasi parere ca si ieri!
Femeile fug din calea fericirii si asta nu din alte motive ci din cauza faptului toata lupta asta milenara pentru emancipare le-a facut foarte pline de ele, atat de pline de ele inca considera ca si fericirea e privilegiata daca o lasa sa se apropie de ele. Atunci cand o femeie vede fericirea se uita la ea si o rupe la fuga in directia opusa nu uitand sa se uite in spate sa vada daca nu s-a indepartat prea tare pentru ca daca fericirea cu adevarat vrea sa se bucure de prezenta ei angelica tre sa faca un efort ca doar e femeie si nimeni nu o poate avea atat de usor...nici macar fericirea. Este ca si cum as fugi eu de un butoi de bere asteptandu-ma sa ma urmareasca prin bar si sa ma implore sa il beau. Cacat, asta e stupid, daca fug de butoi ala ramane acolo si vine alt setos si il bea. Si dupa in loc sa regret ca am fost idiot si nu am baut berea din butoi o sa ma mint ca nu am pierdut nimic si ca daca era cu adevarat o bere buna ma alerga nitel pe dupa tejghea. Partea proasta e cu dupa aia o sa beau Izvoru' Minunilor la 0.5 calda de la taraba si partea si mai proasta e ca o sa continui sa ma mint ca e mai buna decat berea aia.
La barbati e mult mai simplu, ne place berea? Ne ducem noi la bar, nu de alta dar poate barmanul e idiot si o sparge pe drum, si cerem 2 beri nu 1 ca poate nu mai e multa si vrem sa ne asiguram ca o sa ne bucuram de gustul ei cat mai mult. Ar fi cam aiurea sa ma pun undeva pe scari afara si sa ma uit subtil spre bar poate alearga vreo bere destupata cu spume la gura care eventual sa fie si rece spre mine.
Si femeile mai au o problema, au impresia ca tot universul masculin are ca singur scop in interactiunea cu ele, accesul in chiloteii lor. Wrong! De ce toate femeile pleaca de la premisa asta: " e un tip simpatic si destept si daca o sa fie asa in continuare o sa ii dau mai mult"?. S-a gandit cineva vreodata ca poate el nu vrea mai mult si ca doar se bucura intr-un mod mai asexual decat un melc asexuat de cafeaua aia cu ea! Femeile cred ca ce au ele intre picioare este fix Sfantul Graal si ca toti barbati sunt Indiana Jones care vor sa intre in templul lor venusian si sa le fure graalu'. Cacat...poate doar ne place cafeaua?!? Si chiar daca asta ar fi scopul, ce e asa ofensator in faptul ca un barbat vrea sa faca sex cu o femeie. Nu vrea sa ii rupa un picior, nu vrea sa ii scoata un ochi, nu vrea sa ii faca mustati cu carioca in piata, vrea sa faca sex cu ea si din cate am auzit treaba asta cu sexu' e misto si pentru femei. Nu tre sa se oripileze si sa inceapa sa dea cu posetuta plic, un simpu "NU" e suficient si ala poate fi urmat si de un zambet pentru ca domnul a ales sa o intrebe pe ea asta si nu pe colega ei de pahar.
Mai multe despre femei si intrebari fara raspuns vechi de cand lumea in miniepisoadele miniseriei de minisucces "Pentru ce am dat noi o coasta?". Acum ma duc sa imi iau doua beri...

...To be continued...

7 comentarii:

Anonim spunea...

O sa te urmareasca femeile pe strada sa te omoare cu "poseta plic"!!!:)) dar oricum e tare rau:))=))

Alex spunea...

ASAAAAA EEE SA IMI BAG PULAAAA!!!!

kid spunea...

ia si mie o cola! ca o astept de vreo 2 ore, si nu vrea sa vina!
goddamn it!

true, bah!

kid spunea...

si totusi.. e fain postu!

Adina spunea...

tare, esti un fel de guru in psihologia femeilor. imi place ca mai sunt si unii oamenii care inteleg niste lucruri.

Sperminator 2.0 spunea...

asa si la ce mi-a folosit?:))

Anonim spunea...

cand scoti episodul 3?:D:D:D me wants it, me needs it. Urmaresc asta si robotzi joia:) Ne place place place!

 


ne-am prost © 2010.