luni, 4 iulie 2011

Padurea retardatilor - episodul 8

Nu mai facusem de mult chestia asta, asa ca era cazul. Astazi am zis sa incercam ceva inedit asa ca am lasat unul dintre cei mai fideli cititori sa comenteze cuvintele cheie prin care oamenii ajung la noi. Go get them Kid:

pula in pizda-> de regula se cheama futai
inventii 2011 -> sperminatorule, a auzit lumea de tine!
betivani din urdari -> cam asa sunt toti oltenii, nu doar aia din urdari
robotzii ep 7 -> au ajuns pe la ep 23, daca nu ma insel
betivi urdari -> nu sunt la noi
kid2920 -> chiar am fani!
ne-am prost tarani urdari -> nope. guess again! astia's balconisti veritabili!
fete suge pula in cur -> pai hotaraste-te!
femeile din dambovita curve care se fut- femeile e curve. dar nush daca se fut. nu la noi pe blog!
muie pizda tate cur ca pe coasta de azur -> tu esti frate cu cartarescu?
pule mari in pizde mici -> cam cat de mici?
futai cu negri-> pe undeva prin Rahova s-ar putea sa gasesti
curve minore cu blenoratie -> cu ce? vezi ca ti-a gresit diagnosticu'
imi bag castraveti in cur adanc -> Bote, cum ai ajuns aici?
neam prost de blog -> hai maaaah!
curve multe cu tate mari -> curve multe cred ca gasesti pe soseaua de centura. cat despre tate mari... pe criza asta, cine isi mai permite chirurgie plastica?

2 comentarii:

Anonim spunea...

astia de la voi de pe blog sunt aia de la BAC de azi

kid spunea...

da-i, mah,'n pana mea, ca's retardati!
daca si alea au fost subiecte grele..

si, din pacate, astea's cautari pe google ce au dus aici. si e doar creme de la creme... mai sunt si alte balarii

NIHIL SINE DEO!

 


ne-am prost © 2010.