sâmbătă, 9 iulie 2011

Chip de lut


Un graunte de parfum razlet mi-a adus aminte de un chip de lut ce s-a topit in ceasca de cafea undeva pe un balcon de pe care dimineatza te trezeau cantece de porumbei. De un chip de lut ce odata il simteam viu si ma minteam ca traieste. De un chip de lut ce l-am luat in palme odata de mult si incalzindu-l cu suflarea mea si udandu-l cu lacrimile mele de fericire l-am facut sa para viu. Dar era doar un chip de lut, un chip de lut pe care altcineva, alta data si in alt loc l-a modelat si l-a facut sa traiasca. Un chip de lut care de cand a fost uitat de mesterul olar ce i-a dat viata undeva pe un raft in soare e crapat si intarit si are nevoie sa fie udat cu lacrimi ca sa nu crape de tot in uscaciunea in care va trai pana la sfarsitul timpului. Si poate si el crede ca are un suflet si ca simte dar el doar un chip de lut, rece si uscat ce nu isi poate pastra comorile inimii niciodata oricat si-ar dori. Inima chipului de lut e imbacsita si crapata, uscata si hada, goala si rece oricat soare cald ar incalzi-o. Mesterul olar a plecat de mult si face alte chipuri de lut in cautarea perfectiunii pe care stie ca mana lui dibace o poate atinge, in urma lui ramanand un desert uscat si diform care se roaga fierbinte inainte de fiecare rasarit pentru o ploaie de lacrimi care sa ii dea viata nestiind ca nici chiar lumea daca ar plange toata nu l-ar mai insufleti. Nu iti pot dori decat nori negri chip de lut, orice nori negri care sa te ude inainte de fiecare rasarit pentru ca...vai, atunci cand o sa se imprastie pe veci si prin ei o sa razbata dogoritor soarele o sa ramai doar cioburi, doar cioburi undeva pe un raft, uitate de un olar boem pe care nici o furtuna de lacrimi nu o sa le saveze ascutimea lor de ciob. Iti doresc ploaie chip de lut...mereu.

29 de comentarii:

Anonim spunea...

Fuck...can u write or can u write?!?!? zece!

Tavi spunea...

BESTIAL!!!

Teutzu spunea...

Impresionant. Asta e singurul lucru care poate caracteriza postarea ta. Sa te gandesti serios la ce te-am sfatuit ;) .

Sperminator 2.0 spunea...

Ma gandesc deja la un nume pentru el Teutzule. O sa am numa' cititori deprimati oare?:P

Ela spunea...

Your best one yet! poza, textul, melodia sunt toate geniale! Bravo bai!

Anonim spunea...

Cel mai tare lucru pe care l-am citit in viata mea!

Alecu spunea...

Mind fucking!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Misu spunea...

Stii ca mereu te iau la pula sa scrii la caterinca dar acum nu pot sa iti zic nimic si nu pot decat sa imi aprind o tigara!

Intruder spunea...

erai matol?

Sperminator 2.0 spunea...

nu frate...eram al dracu de treaz...matol sunt nitel acum! nu ai inteles nimic Intrudere?

Alina spunea...

Wow...cat de tare ai fost!

Anonim spunea...

Pizdos

Dorian spunea...

Pentru asta ai un bilet la Bon Jovi diseara, suna-ma!:) si poate o punem si noi de o colaborare cu Dilema. Ce zici, iti surade ideea?

Roxx spunea...

G E N I A L! pops

Sperminator 2.0 spunea...

poate si raspunzi cu biletu' ala bai Doriane;) PS: cand ai sunat eram in sedinta de redactie si mai sunt doar 4 ore pana la BJ( bon jovi nu blow job;)) )

Ada spunea...

textul asta a fost better than sex by far!!!

Sperminator 2.0 spunea...

merci mult dar asta inseamna ca faci un sex de slaba calitate:P
sex is magic daca stii cum sa il faci;)

kid spunea...

marfa, bai, eminescoviciule!!!

Amalia spunea...

De unde stiu eu asta cu chip de lut? ca nu e a ta

Sperminator 2.0 spunea...

- "Cobori în jos, luceafar blind,
Alunecind pe-o raza,
Patrunde-n codru si în gând,
Norocu-mi lumineaza!"

El tremura ca alte dati
In codri si pe dealuri,
Calauzind singuratati
De miscatoare valuri;

Dar nu mai cade ca-n trecut
In mari din tot inaltul:
- "Ce-ti pasa tie, chip de lut,
Dac-oi fi eu sau altul?

Traind în cercul vostru strimt
Norocul va petrece,
Ci eu în lumea mea mă simt
Nemuritor si rece."

Mihai Eminescu - Luceafarul

Diana Z spunea...

Mmdah...m-am cam emotionat. Si stii ca sunt emotiva ca o caramida de obicei. Foarte frumos, cred ca e cea mai frumoasa chestie scrisa de tine pe care am citit-o pana acum. Si da, o sa ai numai cititori deprimati, dar vai, cum or sa uite de deprimare cand citesc textele tale. Eu zic sa mai scrii asa, cat de des poti. Multumesc!

Sperminator 2.0 spunea...

eu iti multumesc pentru vorbele frumoase:)

Anonim spunea...

Cat de tare bai strumfule...genial, absoult genial!!!

Matei spunea...

Bai, eu unu' mai aveam putin si plangeam:)) Sunt curios care ar fi reactia "chipului de lut" daca ar fi sa citeasca vreodata...Oare regreta?

Sperminator 2.0 spunea...

Ms Matei, cat despre chipul de lut nu cred ca o sa citeasca vreodata si chiar daca o sa o faca sper sa nu regrete pt ca regretele de genul asta mi se par cele mai urate lucruri in viata, si crede-ma stiu ce spun.

Adriana spunea...

Strumfule mama, esti cel mai tare. M-as marita cu tine doar pt ca poti sa scrii asa despre asta si nu ar mai conta restul:P

Lolozaur spunea...

Hopa strumfule!!! gata ai rezolvat problema, arata ca in filme si gateste si exceptional:)) ce mai vrei mai mult;)) zi "DA"=))))

Naga spunea...

mai scriem si noi ceva??!?!?

Zarionu spunea...

Deep...

 


ne-am prost © 2010.