marți, 18 mai 2010

Sictir de luni...

A.S.(adica ante scriptum) Daca va asteptati la vreun fel de coerenta sau logica, inchideti pagina acum. Sa nu ziceti ca nu v`am avertizat

Sa incep cu un cliseu... urasc zilele care se termina in "i"... Dar cel mai tare si mai tare urasc, atat cat poate uri sufletul meu ala mic si negru, urasc lunea... Depanatu` are o superstitie ca lunea sunt cele mai proaste glume din toata saptamana... Si pe buna dreptate. Lunea o iei de la capat cu ce faci tu(ma rog, eu frec menta in general si mai pun prostii pe blog, dar nu asta conteaza)... eu de exemplu n-am scris lunea. Niciodata. Asta e un fel de prima incercare. Nu ma barbiersc lunea. Nu fac multe lucruri lunea, pentru ca pula mea, vreau uichend prelungit, dar in general mi`e foarte lene. Asa ca azi o sa fac incercarea de a scrie inca o porcarie. Nu, nu o sa scriu o lista cu ce mai cauta trogloditii pe net si`ajung pe umilul nostru blog, desi o promit de ceva vreme, si sunt cateva care merita atentia mea deplina. Deci o sa o fac in alta zi. Azi am vrut doar sa impartasesc cu voi o gluma rasista care mi`a trecut prin cap, dupa inca o experienta traumatizanta cu tantea aia nefututa din Jeg ,legata de cafeaua pe care a trebuit sa stea cu ochii o colega sa nu se trezeasca cu supliment de caimac. Ma rog, nu conteaza. Stateam la coada la automatul de cafea de la Psihologie( ca javrele astea din facultate n`au fost in stare sa puna unu, desi 3 sferturi din aia care vin pe la sase (prietenii stiu de ce), sunt dependenti de cofeina, dar asta e alta poveste). Deci eram la "psiho" si asteptam sa`mi iau o zeama din aia de sosete pe post de cafea. Si m`a lovit frontal ideea(cum ma lovesc pe mine ideile), cum ar fi sa fac un automat de cafea rasist. Cu stiinta de azi, pot face asta daca vreau. Sistemul e simplu. Aparatul de scaneaza. Daca nu esti roman, flegme la discretie. Acum, in functie de apartenenta etnica, pe ecran sa apara "bazd szájba a jó kurva anyád" pentru unguri, etc. Ziceti ca nu`i faina ideea. Sigur as avea trecere la peremisti. As scoate un ban gramada. Onest. Ce pula mea.
Cam atat, ca deja mi`e lene si sa respir.

P.S. Ma uit la ceas, si imi dau seama ca acum cand scriu aceste ultime randuri(mama, ce le am), e deja marti. Sa-mi bag pula!

5 comentarii:

Alex spunea...

Tanarul ungur se casatoreste cu o romanca, si in noaptea nuntzii tatal ii da sfaturi: Copile, cand ajungi in fata usii cu mireasa s-o iei in brate sa vada ca ungurul e PUTERNIC, intri in camera si o arunci pe pat cu dispret ca sa vada ca ungurul e MANDRU, apoi te dezbraci ca sa vada ca ungurul e si FRUMOS, si apoi stii tu ce trebuie sa faci... - Bine tata, zice tanarul. A 2-a zi tatal il intreaba: - Cum ai facut aseara? Fiul: -Am luat-o in brate in fata usii sa vada ca ungurul e puternic, am aruncat-o cu dispret pe pat sa vada ca-i si mandru, m-am dezbracat sa vada ca ungurul e frumos si apoi m-am masturbat in fata ei. Tatal: - Ceeeeeeeee? Cuuuuuuuuum? Esti nebun! De ce ai facut asta? Fiul: - Ca sa vada ca ungurul e INDEPENDENT si AUTONOM!

kid2920 spunea...

mah, in cazul in care aparatul ramane fara flegme, dai un telefon si venim toti sa ajutam! ;)

ne-am prost spunea...

deci si voi sunteti rasisti, scarbe mici ce sunteti... :))))) p.s., kid sa`mi lasi nr de tel.. =))

bullshit spunea...

da ce public te asteptai sa stranga umilul blog:))
cine seamana...culege

kid2920 spunea...

cine eu? eu nu sunt rasista, sunt doar realista.

 


ne-am prost © 2010.