miercuri, 19 mai 2010

Să fie Românie!

- Mă piş pe ea de ţară!!!

Moment în care toţi clienţii filfizoni de la Caru cu Bere au scăpat lingura-n ciorbă şi şi-au belit ochii umeziţi de scârbă către mine. Printre ei şi ospătarul şi şeful de sală, care m-au înconjurat, mai-mai să-mi pună cătuşele pentru indecenţă în restaurantul lor de căcat.

- S-a întâmplat ceva?
- Nu. Doar mi s-a furat portofelul! Dar ciorba a fost genială!
- Ce?! Cum? La noi, hoţi? Dar nu există!
- Bun, atunci, înseamnă că portofelul meu e în buzunarul de la sacou, la locul lui şi eu caut scandal aiurea...(bag mâna-n sacou) Ce crezi? Nu e!!! Deci, mi s-a furat!
- Sunteţi sigur? Adică, poate l-aţi pierdut când veneaţi aici!
- Frate, sunt sigur!
- Dar şi dumneavoastră l-aţi lăsat în sacou...
(zise şeful de sală, un gnom enervant cu o faţă de combinator- nu speculant, ci şofer de combină...)
- Şi dacă l-am lăsat în sacou ce? Sunt la Caru cu Bere, frate, restaurantul vostru super fiţos şi şmecher. Nu în Gara Obor...Lasă asta, hai să vedem pe camera de supraveghere...
(managerul îşi aranjează cravata, de parcă avea un gâlci în gât...)
- Păi, n-avem...
- Cum?! Perla Bucureştiului n-are camere de supraveghere?
- A...nu. N-avem nevoie. Ştiţi, la noi nu s-a furat niciodată.
- Asta-i vrăjeală! Doar n-ai spune: "Moşule, la noi se fură mereu!" Căcat!

Când ţi se fură buletinul, permisul, talonul, cardurile, legitimaţia de muncă şi calendarul cu Ciprian Tănăsescu, îţi dai seama că eşti un nimeni. Nu că aş fi fost cineva, până acum. Dar acum eram un nimeni, d-ăla, în adevăratul sens. Foile alea ziceau ceva despre mine. Acum, sunt Depanatu, dar la fel de bine pot fi şi Marcel. Şi nici nu ştii cu ce să începi...
Cu buletinul, da?
Okay, dar am nevoie de actele de la casă. Deşi ai mei m-au părăsit de vreo 2-3 ani, actele casei au rămas la ei. Dar cu ce ajung până la ei, când eu n-am nici talon, nici permis, nici asigurare, nici farul dreapta, nici stopul stânga şi nici bani de motorină?

(în curând, Să fie Românie 2, cum am ajuns eu la ai mei fără talon, permis, asigurare, far dreapta, stop stânga şi bani de motorină, cum mi-am făcut un buletin special şi în Românie 3 cum se pişă banca pe tine când ai buletin special...)

P.S.1 Ciprian Tănăsescu este ăsta...




Imaginaţi-vă că omul ăsta apare într-un calendar cu o freză afro.

P.S.2 Unde emigrez şi eu? Serios...

3 comentarii:

kid2920 spunea...

mah... daca ai farul stanga si putin bulan, risti sa scapi :)) deci nu ma mira!
sanatate!

kid2920 spunea...

ah... vrei sa emigrezi? hai cu mine la tropice! acolo e cald si bine :))

Aaron Pumnu spunea...

Visul meu e sa joc golf intr-o padure din Alaska...Dar what the hell, tropice will do. Si o sa port un tricou cu "Dacă înţelegi ce scrie aici, mă piş pe ţara ta"

 


ne-am prost © 2010.