marți, 7 februarie 2012

Oare?!?


Ai avut vreodata sentimentul ciudat ca toata lumea de langa tine a innebunit si tu esti sigurul sanatos la cap? Da si eu...
Sau am eu o problema si restul e absolut ok? Dar daca eram nebun faceam alte lucruri, nu? Cantam singur in baie, vorbeam singur prin camera si ma apucam sa pictez chestiile pe care le visez...sau mai rau ma gandeam sa imi cumpar o bufnita mica pe care sa o tin la capul patului si sa fie prietenul meu impanat... Daca eram nebun ma gandeam sa ma inscriu la parasutism si spada. Daca eram nebun ma duceam sa imi cumpar o lada de absint si o bagam in debara. Daca eram nebun ma bagam in chestii fara speranta si sfarsit si ma agatam de ele. Daca eram nebun mai credeam putin in oameni. Daca eram nebun ascultam Mozart - Lacrimosa dat la maxim dimineatza si cand ma uitam in oglinda jegoasa din baie imi semana privirea cu a lu' Hannibal Lecter? Asa ca spune-mi draga mea Clarice... sunt nebun?


16 comentarii:

Anonim spunea...

Era momentul sa cedezi...

Ada spunea...

Gata, snap?

Alecu spunea...

Suferi de nebunie de cand te stiu eu, dar nu e rau ca esti un nebun ok:)))

Sperminator 2.0 spunea...

Nu sufar deloc, ma bucur de ea in fiecare secunda, voi astia restul nu o apreciati la adevarata ei valoare:))

Maria spunea...

Esti cel mai tare si mai misto nebun pe care il stiu. Enjoy it!:)

kid spunea...

finally! ti-am pregatit un loc la noi in celula!

Anonim spunea...

Nebun de alb...nbdm

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=Sjqo5d91Rg0

Sperminator 2.0 spunea...

Iubesc piesa aia...mult...iubesc SOAD in general

Anonim spunea...

Eu te iubesc pe tine....in general

kid spunea...

cata iubire !! gimme some lemon!

Anonim spunea...

cate pizde lesinate

the bitch spunea...

@Anonim (9februarie)ohohooo.. si asta nu-i nimic! mai pune strumfu un cantecel plangacios, se mai uda cate doua, trei!

Nihil sine deo!

Anonim spunea...

Dar v-ati intrebat vreodata ca poate si lui ii place? :)) Ii rapiti omului bucuria :))

Sperminator 2.0 spunea...

Daca nu va potoliti dau disable la commenturi...

the bitch spunea...

moaaamaaa! chillax, dude!

 


ne-am prost © 2010.