miercuri, 30 noiembrie 2011

Occupy Ne-am Prost

Să vă fut în gură! N-am mai făcut-o de mult şi, sincer, îmi era dor să vă înjur. Pentru toţi prepuberii care bălesc virtual pe-aici, eu sunt unicul şi inegalabilul Ne-am Prost. Un mârlan cu pretenţii de comic şi pseudo-intelectual. Nu vă obosiţi cu niciun fel de comentariu, mă doare-n pulă! Dar, fiţi sinceri! Este că v-a fost dor de mine? Sincer şi mie mi-a fost dor de mine. De această parte din mine care putea să fută în gură fără discriminări. Asta este pentru toți cei care au dus dorul pulilor trântite aiurea și folosite ca semn de punctuație, toți cei care digeră glumele proaste, umorul de toaletă, bancurile expirate, poantele porcoase și cei care simțeau cum le scade fertilitatea citind blogul. Mișcarea ”Eliberați Ne-am Prost” s-a născut din dorința care ne-a împins la crearea blogului în primul rând. Glumele proaste de dragul glumelor proaste. Ca mine și ca voi. Și dacă strâmbați din bot, clar locul vostru nu este aici. NU VĂ MAI LUAȚI ATÂT DE ÎN SERIOS. Vrem să ne distrăm în primul rând pe noi. Vor veni și alte postări. Asta este renașterea Ne-am Prost! SUNTEM NE-AM PROST! NE DOARE-N PULĂ! NU NE INTERESEATĂ! AȘTEPTAȚI-NE

Un comentariu:

kid spunea...

WB, bai!! >:D<

 


ne-am prost © 2010.