sâmbătă, 12 noiembrie 2011

Leapsa II

Zilele trecute am primit "leapsa" de la o amica , mandra posesoare de blog. Nu am avut timp pana acum dar trebuia sa o fac odata si odata. Asa ca, cu scuzele de rigoare pentru intarziere, sa fie leapsa:

Te cheama... : O gramada de lume in ultimul timp, dar nu prea mai raspund
Iti place... : Sa manac pufuleti si sa dorm
Vrei... : Pufuleti
Iubesti...: Viata...si pufuletii logic;)
Unde iti este iubirea... : In suflet o tin sa stiu mereu unde e si sa nu o pierd niciodata
Asculti... : Rock satanic, manele si Tudor Gheorghe
Iti plac femeile care... : Da;)
Mananci... : mai are rost sa raspund?
Bei... : Ca vikingii...
Dansezi... : Mai prost decat fac sex dar asta nu e neaparat rau;)
Te uiti la...: Monitor din ce in ce mai des, oglinda din ce in ce mai rar...
Alergi spre... : Un domn nu alearga;)
Tanjesti la... : O femeie creola, o discutie buna, o bautura fina...sau... ma pot multumi si cu o punga de pufuleti:p
Te intrebi... : Cat mai costa o punga de pufuleti?
Admiri... : persoanele admirabile...
Gusti... : sunt suficient de pofticios incat sa nu pot doar gusta...
Urasti... : pe Irina "Margarina" Nistor, Oakland Raiders, culoarea roz (daca e vb de lenjerie(de gagica) merge) ,prezervativele (mai ales alea cu arome) si pufuletii fara sare.
Ti-ar placea... : Un stripeaese facut elegant in crepuscul sau o punga de pufuleti "King Size"
Cel cea mai buna piesa este... : Vantul printre salcii toamna (cand nu bate vantu' merge si Dust in the Wind de la Scorpions)
Cea mai frumoasa opera de arta este... : Cea mai frumoasa femeie
Cea mai frumoasa femeie este... : Cea mai frumoasa opera de arta
Cel mai bun film este... : Fratia Pufuletilor 2
Cea mai frumoasa parte din corpul unei femei... : o sa fiu obligat sa aleg 2 aici pt ca nu ma pot decide: C&C (creierul si claviculele)
Adori... : pufuletii in pula mea, ce nu intelegi?!?
Cat de sus crezi ca poti ajunge in viata...: Depinde cate grame am....
Momentul perfect a fost...: Pufuletii de dupa...
Actorul preferat este... : Jena Jameson sau Sandra Romain, inca nu m-am decis
Ceva de sfasit... : Nu am mai mancat pufuleti de 12 ani...

4 comentarii:

ana spunea...

Ai mintit poporul cu blogul, ti-am luat pufuleti si n-ai mancat :P

Sperminator 2.0 spunea...

pufuletii aia ii pastrez pentru zile negre. Sunt pelerina mea de ploaie cand e urat afara. Multumesc mult pisoi:P

kid spunea...

in realitate tu ai o pivnita ascunsa,cu intrare secreta, unde tii pufuletii organizati dupa anul recoltei and stuff.. si stim cu totii ca ultimii doi ani nu au fost prea buni si de-aia n-ai mai mancat.
Deci daca cineva vrea sa te impresioneze, tre sa vina la tine cu o punga de pufuleti de colectie, de prin '78, sau.. ceva..

SperminatorCelPotentSiCelMaiCentaurDinteCentauri spunea...

Ahahaha:))) tare asta... Buna! ... ( imi e lene sa ma loghez)

 


ne-am prost © 2010.