miercuri, 28 aprilie 2010

Parfum de inceput de mai!

Era acu o vreme si era mai! Defapt era acu' o gramada de vreme! Era prin vremea ce tocmai renuntasem la adevaratele lupte de strada pe baza de teava si cornet pe motiv ca ne face sa parem imaturi. Renuntasem la tricoul cu Daffy Duck cumparat de saraca mama si imi trasesem pe mine unul soios, cine stie de unde "imprumutat" cu Guns N' Roses desi habar nu aveam ce cantau baietii aia. Dar dadea bine la gagici? O DA! Daduse caldurica bine bine si noi o ardeam in bocanci, tricouri negre si geci de piele, eram rockeri! Ca erau chilotii fleasca pe noi de transpiratie asta e alta discutie, scarboasa ce-i drept, dar eram rockeri si nu mai conta nimic altceva! Ne adunam in fatza scarii, cand nu erau baietii mai mari evident, beam bere la pet si fumam Marlboro Red 100's! Ne faceam pulbere din 2l de bere si plecam sa colindam orasul. Deobicei prin Cismigiu! Eram galagiosi, certareti, mereu pusi pe scandal si eram mandrii de asta. Tin minte si acum ca inflorisera toti pomii si parcul mirosea a flori de cires. Eram ca dobicei nitel ciupiti si ne plimbam galagios prin parc...ceasul sa fi fost vreo 2-3 dimineatza. Furasem trandafiri pentru fetele de la scoala si ne pregateam sa mergem spre casa. La iesirea din parc ne-am intalnit cu 3 fete ceva mai mari care ne-au intrebat daca florile sunt pentru ele. Atat ne-a trebuit:)) Le-am dat snopul de trandafirii, unii dintre ei cu tot cu pamant pt ca nu prea puteam sa ii rupem si ii smulgeam cu tot cu radacina, si ne-am tinut scai de ele prin parc. Am aflat ca ele erau la liceu si stateau cu chirie chiar in casele vechi ale caror balcoane dadeau in parc fix cum te uiti la Bibilioteca. Am fost sus la ele, ne-au facut cartofi prajiti si am inceput sa jucam carti si sa bem vodka! Am stat am ras cine stie ce ar fi fost daca din 2 pahare mici de vodka nu ne bagam la somn. Si din seara aia am tot fost pe la ele. Si mam imprietenit destul de bine, cel putin cu una dintre ele, Rebeca. Am aflat ca visa sa fie studenta la Arhitectura, ca facea ciorba buna, bea vodka ieftina si facea amor la fel de ieftin cam cu oricine intra in raza ei de actiune, raza de actiune destul de larga dealtfel.Nu a durat mult, doar pana la inceputul vacantei de vara cand ele au plecat acasa si nu am mai tinut legatura. Mi-am amintit de asta si am vrut sa o scriu pentru ca imi faceam curat in haine si am gasit tricoul cu Guns...Doamne ce soios era...

Va pupa fratele vostru!!!



Un comentariu:

kid2920 spunea...

faci ce faci si tot romantic esti!! :)

 


ne-am prost © 2010.