joi, 22 aprilie 2010

Astazi, despre stiinta si alte maclavaisuri

Nu stiu cati dintre voi ati vazut "Idiocracy". In orice caz filmul se vrea, si este de fapt o comedie, dar pe de alta parte este unul dintre cele mai triste filme pe care le-am vazut. In orice caz, ca sa-i stric hazul, ideea de baza a filmului este reprezentata de viitorul indepartat al omenirii, care desi se viseaza a fi apogeul cultural si stiintific, este de fapt un ev mediu al prostiei, unde IQ-ul maxim tinde spre subunitar. Acum ca am terminat introducerea lui peste, sa revin oarecum pe subiect. Stiinta din ziua de azi, care mi se pare cea mai tare caterinca posibila, are alte indeletniciri decat mi le imaginam eu. Nu ma credeti, cititi in pula mea studiile cercetatorilor britanici bai neavizatilor. O sa aflati ce legaura au chilotii tanga cu infertilitatea la pachiderme, de ce nu e bine sa stergi la cur cu stanga, si multe alte descoperiri care ar trebui sa faca lumea un loc mai bun. Nu mai intelegeti gresit, exista si partea buna a stiintei, fara de care nu puteam eu sa-mi exprim public frustrarile de zi cu zi, si asta este doar cel mai banal exemplu. Dar ma intreb retoric, ca majoritatea intrebarilor pe care am incetat de mult sa mi le mai pun(hai da-ma dracu` ca mi-a placut asta), de ce sloboz se investesc milioane si milioane in prostii de studii cum sunt cele mai sus amintite, si nu se face ceva ultil cu astia, cum ar fi, nu stiu, SA VINDECAM CANCERUL in pula mea. Sau nu stiu, sa eradicam saracia din tarile lumii a treia, unde noi de altfel suntem fruntasi. Exemplele pot continua. Alta chestie care ma calca profund pe nervi, e legata de astrofizica si alte balarii aferente, care incearca sa descopere Universul. Ok, o sa par oarecum retardat, mai mult decat de obicei chiar, dar de ce pula mea m-ar interesa cum bate vantul pe Neptun, atata vreme cat nu castig nimic de acolo. Bineinteles ca doza de curiozitate a oamenilor de stiinta este minunata, fara de ea neputand fi facute atatea si atatea descoperiri(vezi aia cu chilotii), dar pula mea oameni buni, chiar sa tocam miliarde si miliarde, cand am putea face ceva mult mai util cu ei. De expemplu sa aflam cam cu sta treaba cu piatra asta cu apa pe care locuim noi astia 6 miliarde. De ce pula mea ar trebui sa ma incante ca a descoperit nu stiu ce planeta la distante imposibile de ordinul milioanelor de ani lumina, cand in 100 si ceva de ani de epoca industriala, doar 2 oameni au ajuns in Groapa Marianeleor.Si pula mea, asta e aci aproape. De ce sunt platiti fizicienii pulii sa teoretizeze inceputurile universului, si sa ne explice plini de patos cum din Marele Gaoz Cosmic am aparut cu totii, cand noi inca habar n-avem cum si de ce s-au construit piramidele. Si daca imi ziceti ca pentru mortii aia de faraoni, hai sa va fut reperele putin. In ditamai piramida lu` Keops(pe care il banuiesc ca ar fi fost tigan aurar) nu apare numele lui scris nicaieri. Pe langa asta, pula sarcofag si toate cele. Si daca il credeti pe tiganul ala cu palarile de Indiana Jones, care apare in orice documentar cu faraoni, ei bine, nu mai cititi in continuare. Oricum, as putea continua pana maine cu exemple din astea, in care stiinta, aceast despot luminat al indeletnicirilor umane, e de fapt un mare dictator, cam cum era biserica in Evul Mediu, pentru ca respinge cam orice care nu intra in canoane traditionale ale demersurilor pulii mele. Si gata, ca intru intr-o mare teorie a conspiratiei, unde americanii au lansat sida ca sa o testeze ca arma biologica, si alte maclavaisuri de genul
Dar inainte sa termin diareea de astazi, vreau sa va intreb cati dintre voi ati auzit de futurolog. Vorbesc cat se poate de serios. Nu din aia din tagma lui Iliuta. Ma refer la labari cronici, care sunt platiti sa vina si sa manance cacat despre cum isi imagineaza ei viitorul, si cine stie ce minunatii se vor mai inventa sa ne faca viata mai usoara, cum ar fi masina de sters la cur pe care urmeaza sa o brevetez. Doamne in pula mea. Rau am mai ajuns. Suntem atat de secati de imaginatie, incat trebuie sa ascultam nu stiu ce barbos obscur, cu diploma de om de stiinta luata pe acadele si felatii homosexuale despre cum isi imagineaza ei viitorul. Vai de pula mea, trist am mai ajuns. Si daca pana acum n-ati auzit de ei, o sa vina moda si la noi cat de curand. Dar astazi vreau sa fac si eu pe futurologul, si sa va spun cum va fi viitorul. Fain, pentru ca omenirea o sa se autodistruga, exact cum merita, mortii nostri de primitivi cu masinile noastre cu tot.
Inainte sa termin, ca deja fac spume in fata monitorului ca Vadim in fata unor poze cu scene lezbianice intre Mitzura Arghezi si Leana Ceausescu, promit ca dau o bere aluia care imi explica de ce 10:3= 3,(33) iar 3,(33)x3= 9,(99). Sa`mi raspunda ei cu stiinta lor cu tot. Si dupa va zic eu parerea mea. Sanatate la pasarele.

2 comentarii:

kid2920 spunea...

10:3=3,33333333333333333...333333...

=)))=))) =)) :)) hai ca esti comic!!

ne-am prost spunea...

pai nu e asa?

 


ne-am prost © 2010.