marți, 20 ianuarie 2009

Ooo, da!!!

Futerea de mama e mic copil pe langa ziua de cacat al carui protagonsit am fost azi... Supliciul a inceput de aseara, cand ca un student cuminte am incepu sa iau primele contacte timide cu materia la care urma sa dau examen a doua zi... pana aici toate bune si frumoase... incet incet, negura din jurul materiei se dispersa, si vidul dintre urechi inceprea sa de primele semne de sinapse... pana in momentul in care belesc ochii la ceas...4:00... `zda ma`sii de treaba... gata, somn de voie... si ca un om care vrea macar impresie sa lase, ma trezesc cu noaptea`n cap, cand cocosii nici erectia matinala n`o aveau, si incep pregatirile... duş, spalat pe dinti, bagat cafea cu juma` pachet de tigari, umplut matu` cu haleala, si pregatit de plecare... ajung cu un sfert de ora mai devreme... siecs... am timp si de`o tigara... salut colegii... vine bomba: "coaie e oral'... `ga`mi`as pula`n ea de viata... stam pana la 3 la facultate( vai, dar ce optimist eram!)... coaie hai macar sa mai bagam o cafea si cealalta jumatate de pachet de tigari... dus frumos la jeg, bagat cafea la pipota, umplut plamanu` de tutun, tras o pisare, si inapoi la facultatea vietii... aceiasi coada...animalele cretinoide care au intrat stau de o ora inauntru... da` ce pula mea faceti coaie acolo, rescrieti shogunu`? si incepe jocul psihologic al asteptarii... normal ca am facut drumu` hol fumoar de `jde zeci de ori( si tot nu m`am lamurit de ce se uitau aia din anu` II asa dubios la noi)... injurat viata, frecat ridichea, belit pula, facut glume proaste, inapoi pe hol si o luam de la capat... asta pana pe la vreo 5 si ceva, cand in sfarsit intru in sala... cand am tras biletu` am zis ca l`am prins pe Dumnezeu de picior... facut subiecte, prezentat, laut nota, plecat( de unde atata fericire!)... ramas ajutat prof... ca saracu` nu avea nici o vina... injurat din nou dobitoci care au stat 2 ore in sala... un prieten dintre`ai mei are o vorba mare... daca esti prost, stai dracu` acasa... terminat, plecat, ajuns acasa... e 7 baga`mi`as pula`n ea de viata... presimt cadere nervoasa... si mai presimt ca o sa ma apuce o lene sora cu moarte cerebrala inainte de urmatorul examen...

macar am ramas cu ceva pe ziua de azi... adriana pe care o gasiti aici a spus o chestie care a depasit orice strumfism... la intrebarea "ce flash ai face legat de moartea lui grigore vieru?" ea a raspuns... deci pregati`va ca e genial: "grigore vieru a trecut in sfarsit prutul"

p.s.: scuzati lipsa oricarei coerente si stilul telegrafic... da` mi`am bagat pula ca mi`era prea lene

Niciun comentariu:

 


ne-am prost © 2010.