miercuri, 14 ianuarie 2009

Aşa...

acum ca mi`a mai revenit putin luciditatea si coerenta in exprimare ( cei 7 cititori care ne citesc cu frenezie au inteles din ultimele doua chestii scrise la ce ma refer)m`am gandit sa scriu... poate poate iese ceva inteligibil... si mi`am adus aminte de vacanta, mai exact de o noapte care a fost ciudata chiar si dupa standardele mele... cum fu:

pe la 10 jumate incepe sa ma arda pipota de o berica... il sun pe unicul om care isi mai misca curu` din casa intr`o zi cacacioasa de marti sa bea in bomba noastra preferata... si de altfel singura care ne mai primea la ora aia( la mine in oras e o lege mai comunista, daca te taie bautu` la 1 noaptea ai sanse doar la non-stop)... si cu pasi nesiguri ne-am avantat in cele minus tzashpe grade de afara, rugandu`ne sa nu fi inchis patronu` barul... cum sansa era de partea noastra, patronu ne`a servit injurand printre dinti... ho manca`mi`ai curu`, ca oricum numa` pe spinarea noastra ai facut vanzare vacanta asta... daca era sa te lasam cu otetarii de zi cu zi puneai pula pe masa de craciun si`o imparteai in mod egal la familie... bera calda... a dat`o si ala cu ura pe cea mai naspa...de tequilla nici vorba... au baut`o copiii emo futu`i in gura sa`i fut... deci stateam cu impu` si racoream o bere in grada, ca sa mai prindem una pana de da afara... si incepe una bucata discutie cretina, ca mai toate de altfel pe toate pe care le am cu omul asta... de la obiceiuri de pahar cu ocazia taierii porcullui ,pana la dilema care ne framanta de doua zile... ce pula mea era in sticla aia pe care am primit`o cadou... adica era ceva cu gust de sirop de tuse, da te ardea pe instalatie de mureai... nu apucam sa inghitim bine a doua bere, ca ne ia patronu` cu pa pa... hai bah inca o bere... pula.. ne arata usa?... unde mai bem noi bere la ora asta? cacat... o ardem clasic.. doua beri pe banca ca machitorii profesionisti... zis si facut... dar se putea oare sa bem si noi o bere linistiti... desigur ca nu... pentru ca organul vegheaza... bineinteles ca nici nu am apucat sa deschidem berile, ca s`a infiintat patrula mea preferata, care de altfel este responsabila si pentru amenda luata asta vara... plotoner untea si cacatu ala inalt care nu se prezinta niciodata..." ce faceti ma baieti?" imi venea sa`i zic ca belim pula si urlam la luna " ne plimbam si noi dom` untea ce sa facem!... pai la ora asta? da` ce e vreo lege care interzice asta?... ba nu face pe desteptu cu mine ca stiu io ce faceti, voi vreti sa beti" sa mori tu!!!, asta da perspicacitate a là polutia romana( nu nu e eroare de scriere asa am vrut sa scriu)... " nu dom` untea noi suntem baieti cuminti... bine ba da` daca va prind va rup" hai mars manca`mi`ai pula... si am zis ca asta avea sa fie... ne bem si noi berile linistiti si ne ducem dracu` la casele noastre... le desfacem, sorbim cu sete...ne pregatim de orgasme multiple... cand se vede o silueta pe strada... gata... am belit cucu`, s`a`ntors untea... la ceea ce avea sa urmeze incepusem sa ma rog sa fie untea... labus, cel mai mare mincinos din lume, care e mult mai rau beat, se indrepta cu pasi impleticiti spre noi... ca sa intelegeti ce vreau sa zic, dupa ce am baut intr`o seara a inceput sa zica ceva cum ca pe domul din milano, pe care el l`a renovat scrie undeva mic "multumim labus", sau ca el a facut parte din trupe K4...va imaginati ce fel de companie selecta aveam noi... bineinteles ca era mucificat si nu mai stia cu cine sta de vorba... asta pe langa faptul ca era pisat pe el, la propriu, asta la minunata temperatura de -12 grade..." hai bah la mine!.. ce dracu` sa facem la tine labus?... coaie mergem sa mancam sarmale... du`te ma in pula mea si lasa`ma, esti beat du`te si te culca... bah ca nu vorbesti asa cu mine... bine ma... hai du`te si lasa`ne cu dragostea... mars la cacat si te culca... hai coaie la mine sa ascultam o muzica... ce muzica ai tu ma?... bah ca nu ati auzit voi de asa ceva... va rup in doua... cum am eu muzica nu are nimeni... e o muzica alterata... cum e mah... e alterata...dupa 10 minute de ras cu spume ii zic lui imp coaie ignora`l si pleaca"... dupa 5 minute in care s`a simtit emo, omul pisat pe el s`a carat... gata liniste... untea doarme la sectie, labus intr`un boshet... bem si noi linistiti... da` dumnezeu nu`ti da numai herpes... iti da si sculament... alte doua siluete... pula... gata s`a intors untea... nici macar... doi tigani borati,rupti si aia de beti, care normal veneau spre noi... coaie tine`te bine ca avem scandal in seara asta... initial trec pe langa noi... gata bem linistiti... de unde atata fericire... se intorc... "bah baieti vreti ciocolata?... ce dracu` sa facem cu ciocolata la ora asta... incercam sa ne terminam berile... nu ma din aia... iarba vreti?... ramanem perplecsi... nu nu vrem... ca noi nu ne drogam... bine... da ` stiti unde sa o vindem si noi.. nu stim frate ca nu umblam cu din astea... bine, da` va rog si eu ceva... vreti sa plecati?"... impule tine`te bine ca batem doi tigani beti in seara asta... continuarea a fost cel putin surprinzatoare... " nu de alta, da` vrem sa comitem o ilegalitate"... ce pula mea vor sa faca astia? ma uit in spate si imi dau seama... o bodega care mai fusese sparta de vreo 100 de ori era tinta lor... baiete hai dracu` sa plecam... nu de alta da` daca vine untea pe noi ne ia la pula... nu apucam sa facem doi metri... se aude un geam spart... e perfect... noaptea asta e din ce in ce mai misto... coaie hai dracu` acasa pana nu ajungem la beci in seara asta

2 comentarii:

Dincolo de mine spunea...

:)) am recunoscut corso si 9 luni=))

ne-am prost spunea...

cum ne-ai gasit???

 


ne-am prost © 2010.